Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

LOVCI PADLÝCH ANJELOV - Elitná jednotka exorcistov: V Z K R I E S E N I E

06. 11. 2006
0
0
886
Autor
LUCIUS_REX

Všade okolo nás zúri boj medzi Dobrom a Zlom. Démoni sa snažia zotročiť si ľudstvo. Postupujú pomaly, ale isto. Jedinou protiváhou k ich sile je rád Lumeniánov, respektíve ich zásahová bojová jednotka, pozostávajúca z ľudí s paranormálnymi schopnosťami. Poslednú však Démoni zničili na konci 40. rokov minulého storočia. Teraz sa rád snaží o jej vzkriesenie. Na úvodných riadkoch vám ponúkam stručné naznačenie príbehu. Verím, že vás zaujme.

Prológ


Vojna medzi Peklom a Nebom nikdy neskončila. Pokračuje ďalej na Zemi.


Prečo táto vojna vznikla?

Pre pýchu a zradu.

Kedy začala a kedy sa skončí?

Začala v Prvých dňoch a skončí v dňoch Posledných.

O čo sa v nej bojuje?

Bojuje sa v nej o nás. My sme jej zdrojom, prostriedkom i cieľom.


Padlí anjeli boli Bohom potrestaní a odvrhnutí. Zradili jeho lásku a odvrátili od neho svoje srdcia. Odvtedy blúdia a hľadajú možnosť pomsty.

Po veľmi dlhom čase našli prostriedok – ľudí.


Prvotným hriechom sa otvorili brány do dimenzie Zla, ktorú my nazývame Peklo. Odtiaľ prišli na Zem prví z Padlých.


Padlí poznajú tvoje slabosti a snažia sa ich využiť. Dajú ti veľa, ale zoberú ti všetko. Čím väčšmi ľudia hrešia, čím viac zla konajú, tým viac brán sa otvára. A počet Padlých narastá. Ich cieľom je celkom pohltiť Zem. Zotročiť všetkých ľudí.



Kto sme my?

Sme jedni z vás.

Narodili sme sa s Darmi, ktoré by Padlí veľmi radi využili. Ale my sme sa pridali na opačnú stranu. Stali sme sa členmi tajného starovekého rádu Lumeniánov – Ochrancov Svetla, ktorý sa o nás postaral v časoch najväčšej núdze. A teraz splácame svoj dlh. Vlastne, dnes to už pre nás nie je dlh, ale odmena.

Sme tí, ktorí poznali Pravdu a dokážu rozoznať Svetlo od Tmy.

Sme tí, ktorých Padlí nenávidia najviac. Hovoria nám Svätí, ale to určite nie sme. My dávame prednosť označeniu

Elitná jednotka exorcistov

alebo tiež

Lovci padlých anjelov.


Vedieme vojnu, ktorú nesmieme prehrať, pretože v nej ide o nás všetkých.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru