Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Za týden zemřete...

04. 04. 2001
2
0
1286
Autor
Petulka

Kdybych se zničehonic dozvěděla, že za týden je konec, všeho, ať už jen se mnou, nebo s celým světem. Co bych asi těch 7 dní dělala. Sedla si a bezhybně koukala a čekala na smrt ? !Chyba!Co nejrychleji bych se snažila vymyslet, jak nejlépe ty zbývající dny využít a udělat všechny ty hlouposti a nesmysly, kterých jsem se vždycky bála, nebo mi připadaly jako v životě neuskutečnitelný. Je to jako se každé ráno probouzet s pocitem, a nalháváním, že dnešní den je ten poslední. Pak přijmeš každou minutu, se kterou tvoje naděje již nepočítala.
Rybář
26. 05. 2001
Dát tip
Cožpak jste nikdo neslyšeli citát "Žij tak, jako by každý den měl být Tvým posledním"? A byli jste někdo svědky autonehody? Až byste se z toho šoku probrali, byl by tento citát hodně vysoko ve vašem žebříčku hodnot... Tip!

Petulka
21. 05. 2001
Dát tip
brookly, snad jediný pochopil proč jsem to psala :)))

brooklyn
14. 05. 2001
Dát tip
JiKo, je to razeno jako ostatni, takze basen to nemusi byt. Jinak zivot jsme dostali asi proto,abychom zili naplno, jinak by se to minulo ucinkem, Tak chlapci a devcata, at zijem !!! :o))))

Climaster
15. 04. 2001
Dát tip
..a jak máme mi chudáci neznamý autoři zaujmout jinak než názvem??????....normálně já o tom ještě nepřemejšlel....

Climaster
15. 04. 2001
Dát tip
..a jak máme mi chudáci neznamý autoři zaujmout jinak než názvem??????....normálně já o tom ještě nepřemejšlel....

Funda
07. 04. 2001
Dát tip
Plně souhlasím, ale jdu dělat nějaké nesmysly preventivně hned. Co kdyby....

JiKo
04. 04. 2001
Dát tip
Je to spíš zpověď než báseň. Název je dokonalé lákadlo

tečna
04. 04. 2001
Dát tip
JiKo, taky jsem se chytila na název ) vlastněi to není nic nové, o čem by každý už jednou nepřemýšlel

tečna
04. 04. 2001
Dát tip
nebo nejednou

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru