Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

automatický text na slovo vařečka

09. 11. 2006
0
0
558
Autor
Tiandao

6. listopadu, 10:15

   Vařečka se ohýbá a míchá měchačku. Silný princ je mlsný jazyk a přece umí mluvit s ptáky jako v té pohádce a to mi neříkejte, že jste to v životě neviděli, neslyšeli a neopakovali. Víra se točí v kruhu jako peníze a starý pán, kterému všechno proteklo pod rukama se usmívá a honí psa po tržišti, kde dámy proutnice lákají studenty na tichý dvorek za žlutým domečkem, kde se spojí hlavami a vymýšlí nový plán. Jak nakynout abych byla jako já. Vysegregovat všechno přes šátek a vypít to jako sladkou šťávu. Pomilovat prostřený stůl a jít do práce, to všechno stihnout během chvilky abychom zapadli do odpadkového koše na použité vlasy. Bezdomovci se tu hrabaj zbytečně, vlasy jsou jen pro krásu. Zbytek se schová ve stínech pouliční lampy a brýlatý učitel zkoumá ulici. Pak vyběhne a chytí přísadu a zjistí, že je to jen přísavka co mu udělá obrovský cucflek na zádech, nasaje pot a uteče. Ulicí ťapkají jeho bosé pracky a matka pláče a dusí své dítě. Integrovaný žák může být nešťastný člověk a segregačky od Ferlinghettiho jsou opletačky a pletou svetry z plyše a kropí je slzami udušených dětí. Vařečka.
Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru