Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nesnáším

05. 04. 2001
1
0
785
Autor
prizzrak

nesnáším podlé lidi

smrad ani pravou chvíli

nesnáším čtyři stěny, tmavou místnost

 a hlavně strach a náhlou blízkost

nesnáším obraz, prudké světlo

 blikání by všechno smetlo

nesnáším lenost, povalečnou zlost

která se vleče a skřípe jako kost

nesnáším spánek, noční můry

co ti zbývá, než pohřbít nestvůry

nesnáším ticho, drzé mlčení

 v ústech sucho, brzké syčení

nesnáším změnu, nové věci

 vždyť to jsou všechno jenom kecy


wennddy
27. 09. 2001
Dát tip
*

Junkie_23
19. 08. 2001
Dát tip
jo emoce a paci sa mi to velice

nesnášela jsem podlé lidi, protože v pravou chvíli....jsou mé zrcadlo. neměla jsem ráda prostor, protože jsem potřebovala oddělit svůj strach... to né já,ale barák se řítí. TO NÉ JÁ,ale on nevydrží na místě vychutnávat pohodu tepla. Nesnášela jsem svůj obraz, protože to byl pěknej odvaz. Matka neustále říkala, jak kvúli mě plakala,když ani postel si neustelu. A když je ticho.... musím přemýšlet, jak pěkně někam odletět hlavně neslyšet...sebe... změna...ta se týká i Tebe. jsou to jenom keci..přeci...tak potom ..k věci..prosím...;-)

prizzrak
05. 04. 2001
Dát tip
jo takhle nějak to je, jak si to ted rozvinula, hih k věci se dojít nedá, protože jsou to jenom blbosti a nic víííc...psala jsem to když jsem byla docela naštvaná...

emoce jsou taky zvláštní v tom,že vyplaví o čem se nám ani včera nezdálo...;-))

prizzrak
05. 04. 2001
Dát tip
no právě..nedá se nic dopředu předpokládat, ani vědět, že něco nikdy neudělám...když jednou třeba přijde chvíle a je to všechno úplně jinak, hih ale to už jsme se dostaly trochu někam jinam.:-))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru