Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Divoženka

05. 04. 2001
2
0
806
Autor
Pavlas

romantika, vášeň ....

Divoženka Já ztracen a bloudíce lesem Neznaje směru kam se dát Však nebyl jsem naplněn děsem Vždyť slyšel jsem dívku se smát Potom jsem nalezl pěšinu Běžela, ve tmě mizela Došel jsem v tajemnou dolinu Kde luna slabě zářila Tam zůstal jsem stát a bez dechu Hleděl na malou mýtinku Stála tam dívka na mechu V ruce držela květinku A její krása polonahá Čarovná v svitu měsíce A hvězdná noc byla vlahá Na nožkách neměla střevíce Bosá se brouzdala kapradím Tak líbezná a spanilá Já čekal jen kdy se probudím svou nádherou mne zmámila Blůzičku z jemného vlákýnka A ňadra velmi půvabná Jen z kvítečků byla sukýnka Ve vlasech spona ozdobná Chvěl jsem se touhou a okouzlen Jejímu smíchu naslouchal A vůní té dívky opojen Tanec její mne upoutal Tančila ladně, svůdná byla Půvaby své netajila Zahlédla mne a přiskočila Za ruce mne uchopila Pak spolu jsme nocí tančili Já na rtíky ji políbil V háječku březovém skončili A stalo se o čem jsem snil.
Anonym
06. 04. 2001
Dát tip
Děkuji všem za kritiku. Pavlas

Naso
05. 04. 2001
Dát tip
ešteže tak...! Ináč by to dlhé veršované rozprávanie vyšlo nazmar.

Folino
05. 04. 2001
Dát tip
Tak to Ti fandím, že to tak dopadlo. TIP za pich

dost dobré..hihi..tip.-ještě,že to nebyla amazonka...;-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru