Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

kým (mi) svitne

12. 11. 2006
1
15
1666
Autor
magnetka


hustý dym
v mojej hlave
odháňa sny
nezaspím

rozfúkať ho
a
vpustiť svetlo
nestačí

belasý opar
chladných tieńov
vznáša sa
nado mnou

s jasným cieľom
zbúra mosty
zastaví
až nad ránom

15 názorů

moonspell
05. 05. 2007
Dát tip
ahoj,nedalo mi to, na nespave a premyslave noci: vino a rozpravku..(moj najnovsi liek)

moonspell
05. 05. 2007
Dát tip
ahoj,nedalo mi to, na nespave a premyslave noci: vino a rozpravku..(moj najnovsi liek)

magnetka
17. 11. 2006
Dát tip
to si ma dostal :))) napodobne

magnetka
16. 11. 2006
Dát tip
presne som vedela co mi napises, ked spomeniem hady...tento vyklad poznam ... ale netoci sa secko len okolo pudov?ci?? dufam nie.. ako by potom vyzneli tie tanky?

magnetka
16. 11. 2006
Dát tip
presne som vedela co mi napises, ked spomeniem hady...tento vyklad poznam ... ale netoci sa secko len okolo pudov?ci?? dufam nie.. ako by potom vyzneli tie tanky?

magnetka
16. 11. 2006
Dát tip
dokonca i ty??? tak ja uz neviem, lebo ja to len poskladala (pocas prebdenych rozmyslacich noci) no, nemyslela pri tom na Freuda.. vobec.. a keby si vedel o com sa snivava mne... asi by si zapochyboval o tej teorii splnenych snov... to uz by som vlastnila 2 tanky, terarium s hadmi atdatd:)))

magnetka
14. 11. 2006
Dát tip
no.. som rado, ze ju tam vidis... lebo ja asi nie... to je naturou :))) vdaka za zastavenie, si vazim

magnetka
14. 11. 2006
Dát tip
no.. som rado, ze ju tam vidis... lebo ja asi nie... to je naturou :))) vdaka za zastavenie, si vazim

moonspell
14. 11. 2006
Dát tip
hm...myslim,ze tato vecicka logiku ma:)

magnetka
12. 11. 2006
Dát tip
nebud pahltny... :))) aj dobreho vela skodi popravde,je toho trolinku viac, chyba refren vzniklo to procesom...text-hudba a nie naopak preto je v inej basni.. asi tak no a nevem ci to vypocujes dakedy..ved vies, ze som "hanbliva"

myxomatosis
12. 11. 2006
Dát tip
ako text piesne moze byt... akurat prve dve strofy (ktore su vlastne verse) mi nesedia rytmicky... ale ja som mal s rytmom vzdy problem;) rad by som teda vypocul s hudbou... a nie je kratka, hmm? pridaj dievka, pridaj:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru