Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Úvod

12. 11. 2006
1
15
527
Autor
Najmladšia

Vopred ďakujem za vrelé privítanie

Od mojej tvorby sa nedá veľa očakávať.. spím si svoj v celku pokojný život, nepohybujem sa v prostredí, kde by sa aktívne rebelovalo, útočilo proti menšinám, globálom a geneticky upravovaným potravinám.Nadchnú ma banality a keď sa veľmi snažím vylúdim aj detskú iskru do oka,dve sú na mňa veľa.Akurát sa skončila omša.Rýchlo rýchlo do teplých domovov,lebo ide nejaká primitívnosť v televízore..možno tí ľudia vážne veria, že sú o kúsok bližšie k Nebeskej Obci.

Bežné problémy, snáď spojené s psychickým dospievaním, ako je rozmýšlanie nad budúcnosťou a zmyslom žitia narazia na nekompromisne silnejší argument mojej drahej spolubývajúcej a to,že keď on nenápisal, nenapíše ani ona.Kto? Predsa neaký chlapec, ktorý ju včera pozval na drink.Pod discogulou sa krásne konverzuje. A tak maličká stojím v obývačke a počúvam a keď  príde rad na mňa radšej zovriem päsť a držím hubu. Veď filozoficko nihilistické problémy počkajú a keď sa to zoberie odtiaľ a odtiaľ, ono to ani nie je dôležité:-)

Toť moje predstavenie


15 názorů

Hviezdoslav
13. 01. 2008
Dát tip
Hehe,chváliš sa, že chodíš na psychológiu, no to je sranda,študuješ tam ty alebo tam študujú teba??? Najprv si vyrieš svoje komplexy, to je základ, lebo o mojich neviem, ale keď už viem, kto si, tak podľa tých tvojich diel...hmm...no asi to budú tie tvoje,čo si tu riešiš - šak práve to, že "počkaj, až spravím skúšky", potom všetci uvidíte! Dievča, možno by si mala menej byť drzá a sprostá na ostatných a viac sa zamerať na svoje nedostatky, aby si nebola nakoniec z tých psychológov, ktorí majú viac problémov ako ich klienti...to že urobíš skúšku neznamená nič, to dokázala aj taká Ďurianová a je to na nič psychologička, takže tu moc nemachruj.

Najmladšia
12. 01. 2008
Dát tip
trnava je velkomesto?.... kamo..vazne som sa tak z chuti nezasmiala uz davno tu...:D uplne srandovny clovek si....no a tie komplexy co ta trapia..pockaj spravim skusky, zaklady psycho budem mat za sebou..mozme sa o tom porozpravat

Hviezdoslav
12. 01. 2008
Dát tip
Ale ja tuším viem, kto si... ty tu píšeš o jednom veľkomeste blízko PN, a voláš sa Gabika. Jáj to asi viem ktorá je,tá čo ju všetci neznášajú ale ona si myslí, že to všetci sú chybní... no to je ale bomba,že si sem omylom zablúdila

Najmladšia
11. 01. 2008
Dát tip
:D :D :D jeeeej......konecne mi to niekto do oci povedal..usmev..

Hviezdoslav
10. 01. 2008
Dát tip
v podstate máš hneď v úvode pravdu, si veľmi skromná ak si priznáš, že sa od teba nedá veľa očakávať :-)

saša_gr
12. 11. 2007
Dát tip
kecá, má jiskru ve vobouch okách - furt

Najmladšia
06. 03. 2007
Dát tip
no hnev ma opustil,prejst sa vonku to pomaha....a vlastne na teba nemozem to..kricat ani pouzivat slova neslusne na tvoju adresu lebo ty si admin a ty keby si chcel tak nas vsetkych vymazes z literarneho sveta ani nestihneme povedat kvetinka aj s kvetinacom

Rabb
05. 03. 2007
Dát tip
:-)

Najmladšia
05. 03. 2007
Dát tip
tuto debatu ohladne xenofobických nálad rozhodne nechavam otvorenu a este ti vypucujem zaludok ze tolko neucty..ale teraz sa idem napapat a dnes uz sa nevratim,lebo idem von...ako na druhu stranu okien:-) ADIEEEE

Rabb
05. 03. 2007
Dát tip
Slova naň!

Najmladšia
05. 03. 2007
Dát tip
a co to vypit a chleba so solou...to si hovoris Slovan......pche:-)

Rabb
05. 03. 2007
Dát tip
tak teda vítej.. :-))

martinez
15. 11. 2006
Dát tip
tak po úvodě su zvědavá na dílka... :o) (tohohle smajla mi prosím nechte žít!)

Najmladšia
13. 11. 2006
Dát tip
Mzslela som,že slovo úvod vyrieši akékoľvek pripomienky,ale beriem na vedomie a smrť smajlom!

...hm...mozno ten smajl je zbytocny... ..a neviem ci to mam brat ako samostatne dielo... ...aj ked celkom pobavilo...taky relax... ...hm...tak dost takychto kecov a sem s nejakym dielom..usmev..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru