Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Cesta

15. 11. 2006
5
38
716
Autor
Najmladšia

Cesta, nie stopom,ale pešo...nie mexické oslobodenie,ale ďaľšia cesta a potom ešte tisíce a potom ešte jedna

    Sanitka a jej kvílenie a možno kvílenie chorého, zlomeného, odpadnutého vo vnútri, ma vytrhlo z fantasmagorie sna a tresklo o stenu, ktorá mimochodom farbí. Len tak z rannej letargie myslím na to, že sa nemám opierať o tú stenu, lebo farbí. A tradááá, The Doors vo formáte wav, obyčajné sprosté poníženie klasiky na budík. Snaha premeniť sa na éterickú bytosť. Snaha zostala pri snahe.
    Ulica, na november príliš teplá, príliš tmavá, príliš zavčasná. Dôchodcovia provokatívne šlapú svoju tradičnú štreku do Jednoty na mandarínky po cyklistických cestičkách len aby si to cyklisti opäť zlízli. Musíte chodiť tak rýchlo na tých bicygloch... a je to. Dôchodca si troška uľavil od zloby na tento nevdačný svet a cyklista má v prdeli.
    Lavička, bohužiaľ bez mesiaca a bez slávičieho spevu kdesy v diaľavách,ale je tu ON a je tu ONA a majú sa radi. A nevnímajú hmotu okolo,ON nič nevíma, lebo má oči len pre ňu a ONA nič nevníma, lebo má oči len pre neho. A majú sa radi, keby to nebolo zrejmé.A svet neexistuje a existuje len pre neho bez nej a pre ňu bez neho. Holub. Fekál. Plece. A vieš ja už ťa asi nemám rada.A ONA začína vnímať svet okolo a lákajú ju stromy a mačacie hlavy a vstáva z lavičky a ON ju chce stiahnúť za rukáv, ale ONA je fascinovaná šedým davom a ONA sama je šedá. ON ostáva na lavičke sám s osraným plecom od holuba.
    Tá istá ulica. Graffity socialistov. Súmerné domy, súmerné ulice, súmerný chlieb...a ja mám pocit že kráčam stále dookola po tej jednej všivavej ulici, vlastne sa nehýbem som ne bežiacom páse. Tuším stretávam aj tých istých ludí, komparz sa za rohom prezlečie a potom ma všetci počkajú. A mne je to všetko jedno, lebo nemám dosť síl zobrať stlp pouličného osvetlenia a zaraziť ho do bežiaceho pásu.







"Bicygloch" je napísané vedome s "G"

38 názorů

Najmladšia
11. 01. 2008
Dát tip
nie pod vplyvom drog bola napisana...jedna..trosku nizsie..star atd hej hviezdoslav poznas vlada..:D musim vas zoznamit

Hviezdoslav
10. 01. 2008
Dát tip
to sa niekto tváril, že to písal pod vplyvom drog?

Najmladšia
07. 05. 2007
Dát tip
co?...ake?....krowku ci si nedám? No dám

zlyvkus
06. 05. 2007
Dát tip
bardzo ciekawe

Najmladšia
28. 02. 2007
Dát tip
pod sa hadat ...a potom sa pohadame...no radsej sa nehadajme....

dobre:) nebudem sa hadat:)

Najmladšia
28. 02. 2007
Dát tip
no ono mi to nic nepripomina asi preto ze nieco nemoze pripominat same seba..vysvetlenie..takto to vazne je

musi ti to nieco pripominat, ved je to z teba

Najmladšia
27. 02. 2007
Dát tip
mne to nepripomyna nic:-)))))..jezisi tam bolo na mestie....asi preto ho vynovovali:-)

casta tema dobre spracovana. mne to pripomina namestie v He pred vynovenim.

Najmladšia
18. 12. 2006
Dát tip
ale veď správny fanda také veci s gráciou prehliada:-)

Najmladšia
19. 11. 2006
Dát tip
no budem sa lúčiť bo ja a moje literárne črevo by sme niečo zjedli a keď ty sa nemáš k činu ideme o dúm dál, ale dvíham výstražný prst a s vážnou tvárou upozorňujem na neuzavretú problematiku koláčov a frekvencie používania slova "soľnička" na Morave i Sliezku... zdar

Najmladšia
19. 11. 2006
Dát tip
no budem sa lúčiť bo ja a moje literárne črevo by sme niečo zjedli a keď ty sa nemáš k činu ideme o dúm dál, ale dvíham výstražný prst a s vážnou tvárou upozorňujem na neuzavretú problematiku koláčov a frekvencie používania slova "soľnička" na Morave i Sliezku... zdar

Najmladšia
19. 11. 2006
Dát tip
nie, napr ja som chcela mať výšku 190 a nemám ale ani mi to nevadí...šak ešte pravopis v malíčku a všade by sa hodil a ešte neaká party by sa hodila...no začínam byť sentimentálna...

Najmladšia
19. 11. 2006
Dát tip
nie, napr ja som chcela mať výšku 190 a nemám ale ani mi to nevadí...šak ešte pravopis v malíčku a všade by sa hodil a ešte neaká party by sa hodila...no začínam byť sentimentálna...

Najmladšia
19. 11. 2006
Dát tip
my to voláme že osie hniezdo-osí hnízdo...a vždy som od toho ulepená,veď dokelu každý literárny mág je čudný, keď je čudný býva sám, keď býva sám, musí si sám variť, keď si sám varí dostane aj chuť na sladké a keďže býva sám a sám si varí, tak vie robiť aj koáč...argumenty?!?

Najmladšia
19. 11. 2006
Dát tip
my to voláme že osie hniezdo-osí hnízdo...a vždy som od toho ulepená,veď dokelu každý literárny mág je čudný, keď je čudný býva sám, keď býva sám, musí si sám variť, keď si sám varí dostane aj chuť na sladké a keďže býva sám a sám si varí, tak vie robiť aj koáč...argumenty?!?

Najmladšia
19. 11. 2006
Dát tip
tak ked je to jasné sťa zimná jasná obloha(chabé prirovnanie ale snáď výstižné), tak už len nezabudni ten koláč:-)

Najmladšia
19. 11. 2006
Dát tip
hej tak to musím uznat, že máš recht

Najmladšia
19. 11. 2006
Dát tip
tak potom neviem načo sa vrátiš,bo ani ja nemám koláč...a čo v tom je..no sú tam chyby a preklepy..a záhada je,teda už nie je

Najmladšia
19. 11. 2006
Dát tip
jéééj ja zabudla...jan/ecku..ked sa budes vracat, tak dones nejaký koláč:-)

Najmladšia
18. 11. 2006
Dát tip
no veď jednoznačne:-)))))))

Najmladšia
18. 11. 2006
Dát tip
ďakujem jan/ek/:-)

martinez
16. 11. 2006
Dát tip
ale že si tu samy docela vystačíme, co? :o)

Najmladšia
16. 11. 2006
Dát tip
ale sakra..tak toto sa mi stáva stále...:-)

martinez
16. 11. 2006
Dát tip
asi se mi cestou někde vytrousily... potvůrky... :o)

Najmladšia
16. 11. 2006
Dát tip
hej a kde si nechala slová ako úžasné, novátorské :-) Dakujem za povšimnutie

martinez
16. 11. 2006
Dát tip
není to špatný... na vypsání se... jen takový tok myšlenek... ;o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru