Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Utíkám

17. 11. 2006
1
12
2168
Autor
akaša

Utíkám před pravdou.

Utíkám před skutečným světem.

Utíkám před tebou

Mým jediným trýznitelem.

 

 


12 názorů

hm, niečo na tom je...a nechceš to troška zmeniť? Nejako, aby to bolo tak...ja neviem...takto si to povedala tak fádne...akoby si to nekričala..alebo možno kričala...ale niekedy skär keď šepkáš, tak ťa niekto príde vypočuť bližšie...v tom je to tajomstvo, každopádne, do nášho klubu sa to hodí;)

Rowenna
03. 12. 2006
Dát tip
Aha, ono to pokračuje.

oleandr
24. 11. 2006
Dát tip
kdo utíká neuteče

Milly
22. 11. 2006
Dát tip
To chápu.. :-) Jen mi to taky přijde obyčejně podaný. Armand mluví jako mé oblíbené knihy. .o)

Honzyk
18. 11. 2006
Dát tip
.......tak rychle brzdi...........před tim neutečeš, banálně napíču..........))

Armand
18. 11. 2006
Dát tip
to zapomínání souvisí s formou... která je nositelkou obsahu... když zapracuješ na formě, bude to jako bys přišla blíž. Když přijdeš blíž, přijdou blíž i druzí... navázat kontakt znamená použít vhodnou formu, bez kontaktu, zůstane obsah nevyužitý. Nezůstávej dlouho bez kontaktu... vím, že můžeš a že máš co dát.

Armand
18. 11. 2006
Dát tip
zdá se, že zapomínáš na čtenáře... pamatuj, že cokoliv křičíš, činíš nebo jen myslíš, někdo slyší. Proč utíkáš?

Nicollette
17. 11. 2006
Dát tip
ano, v pořádku.... mám se zeptat kdo je tím trýznitelem? jestli nemám, nebudu se ptát !

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru