Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Veselá redakce

18. 11. 2006
2
30
864
Autor
Honz-Ice

...napsal honzyk, jo, ale bylo to silnější, než já, sorry........todle neni vo Písaaaaaaaamákovi, aniiii vomylem néééééééééé!!!!!!!!!!!!)))))))))))) D D D-------------:)))))))))))))))))))))))))))))))))

Z Prahy odjeli prý sloni jó...

...zamáčknu slzu juvijó

V redakci živo je, bzučí včelky, ta havěť veselá tady - tady - tady   ...!


Přesně na tabuLi nakreslený předepsaný vnady

vypočítaně

mravně

toužebně

joj, ToŤ včelín  lásky hoden....Věřte.................!..O)


Sekretářka mi ukazuje mandle

A šéfredaktor, nevím, kterej,

 fotí právě  zmrzlou vodu v umyvadle....

30 názorů

Honz-Ice
19. 11. 2006
Dát tip
cau, Flanta.

Zbora
19. 11. 2006
Dát tip
hmm hezky napsaný je vidět, že to máš zažitý Nebudu se omlouvat, nemám důvod. Říkal jsi, že mi sám pomůžeš, nepočkal jsi, tak proč tohle? Před žádnou komisi jsem Tě nestavěl. Můžeš se přihlásit do redakce, už tam nejsem... ...rádi Tě vezmou zpátky... myslim. Špatnou náladu jsem měl...a mám jí už dloho...ale to s Tvým přístupem nemělo nic společného. Možná Ti za čas řeknu promiň...zatím to v plánu nemám...ale každopádně na Tebe nehodlám házet špínu. Čau, Honza.

Jezuita
18. 11. 2006
Dát tip
Lidi, s váma je sranda.

krempi
18. 11. 2006
Dát tip
vesele :-)

Craerassy
18. 11. 2006
Dát tip
ty máš prostě svůj osobitý styl a mně nějak sedí...díváš se dětskýma očima a to je na tobě to krásný:-)*

SENIOR
18. 11. 2006
Dát tip
Kravina totálního zrna. Hodnotím pětkou.

Norsko
18. 11. 2006
Dát tip
zmrzlou vodu v umyvadle :-)*

Honzyk
18. 11. 2006
Dát tip
TAK ZATIM AHOJ, já sem u jedný holky, co rušila sekáč pro děti, dostal nějaký hadry pro mimino, tak jim to zteda nesu, ahoj, H.

Honzyk
18. 11. 2006
Dát tip
...NO, TO JÁ TYDLE RŮZNÝ BRAMBŮRKY A TAK, ANI VOMYLEM, MNĚ TO NECHUTNÁ VŮBEC...A stejně dycky snim jen vomáčku...teda...jináč mám moc rád ryby...sem byl v Maroku asi třikrát, a tam jsou furt, někdo nemá ryby rád, já teda moc...i takoivý ty malinký, a voni k tomu dělaj různý přílohy...jo a taky mám rád eště kuskus, tady kousek sou Pakistánci, sem neměl prachy, tak jsem jim tam dal svuj vobraz, a voni mi dali kuskus, sojovku, a eště takový mejdlo z řas, kerý všecko zahojí...sou hodný teda.

katugiro
18. 11. 2006
Dát tip
Vnitřní sáček po otevření vždy pevně uzavřete, aby obsah zůstal déle čerstvý a křupavý.

Honzyk
18. 11. 2006
Dát tip
TA RAJSKÁ JE 3 - 4, PROTOŽE JEDNU VAŘÍ TETA A DRUHOU |HANKA.

Honzyk
18. 11. 2006
Dát tip
JAKOU MÁŠ NEJRAČI VOMÁČKU? jÁ: 1. HOUBOVÁ 2.SVÍČKOVÁ 3.- 4 RAJSKÁ 5. KOPROVKA...

Honzyk
18. 11. 2006
Dát tip
taktéž!---

katugiro
18. 11. 2006
Dát tip
Napomáhá tak správné činnosti trávicího ústrojí a v ochraně před závažnými onemocněními.

Honzyk
18. 11. 2006
Dát tip
..já vim, voni maj zimoviště v Dolních Počernicích, i ostatní zvířata, jim tam můžeš třeba vzít mrkve nebo tak.

katugiro
18. 11. 2006
Dát tip
Sloni prý odjeli z Prahy.

Honzyk
18. 11. 2006
Dát tip
...rád věřim, já s ní problém nemám...údajně = sloní: viz.

katugiro
18. 11. 2006
Dát tip
Dochází ke zlepšení paměti, především prostorové.

Honzyk
18. 11. 2006
Dát tip
..no, já, esi myslíš letadlem, sem už dlouho nikdy nebyl, a co mě sere, to védbaveování na letišti, to je šílenej vopruz... A TEĎ!!!!--------)))))))..DĚS.

katugiro
18. 11. 2006
Dát tip
Také rád létám.

Honzyk
18. 11. 2006
Dát tip
my měli dycky teriéry, sou chytrý teda..skoťáka, pak foxika,. erdela, pak bulter...no a pak máma , když sem šel na školu, je nezvládala, páč furt by chtělí lítat, si pořídila jezevčici, ale neporadila se s náma, ta chce lítat furt, no a já musel do Chebu , teda za mámou, a dali jsme Nýnu(to méno!) jednomu hodnýmu myslivci, sme jeli eště se ségrou.

katugiro
18. 11. 2006
Dát tip
Také mám rád psy.

Honzyk
18. 11. 2006
Dát tip
.. já slony mám moc rád, ale nesnášim, když sou v cirkuse...já dycky jako malej v cirkuse brečel, a fotr mi eště nafackoval...já cirkusy\ nesnášim, ale slony, lvy, a nejradši mám psy, ale prpotože bydlim ve městě, ho mít nemůžu, no.

katugiro
18. 11. 2006
Dát tip
Na nikoho neřvu. A kup si slona.

Honzyk
18. 11. 2006
Dát tip
...a mohl by sis ty ujasnit, esi teda si koupíš na zimu ten černej kabát, nebo ten hnědej?))))))))))))

Honzyk
18. 11. 2006
Dát tip
viz prolog----------------Honzyk....a neřvi na mě jak na hřišti, tati.

katugiro
18. 11. 2006
Dát tip
Mohl by sis ujasnit, pod kterým nickem budeš psát?

Honzyk
18. 11. 2006
Dát tip
nečíst je.

katugiro
18. 11. 2006
Dát tip
Neznáš nějakou metodu, jak se vyhnout tvým dílům? :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru