Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dve tvař(sv)e(ty)

20. 11. 2006
2
8
1431

Je to pro zasmání... ale člověk se spíš tak nějak smutně usměje.

 

 

Obloha je modrá,

je jako moře,

nad ní svítí slunce,

je jako král.

 

(modrá obloha obklopuje moji tvář, slunce se propaluje do kůže, ale... )

 

Obloha je šedá,

na zem padaj saze,

kolem popelnice,

v odpadcích topím se.

 

 


8 názorů

(73)
13. 12. 2006
Dát tip
ano. K Bohu

gelais/gelée: ... jenom si tak říkám, že člověk by se neměl jenom zastavit pohledem k zemi. Někdy je totiž třeba hledět pouze vzhůru.

SENIOR: Zacinam te mit docela rada :) Myslim totiz, ze kritika-nehodnoceno-je proste genialni... Ech, delam si jenom srandu. Je dobře, že se nesnažíš vpasovat někam, kde to neznáš S pozdravem Černá vdova...

Každodenní pocit po vyjití z kolejí...

SENIOR
20. 11. 2006
Dát tip
Dnes to venku vypadá spíš na tu druhou část. Jinak ale nevím co bych hodnotil, protoze v hudbě nekován. Nehodnoceno.

Honzyk
20. 11. 2006
Dát tip
neke!!!))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Přesně tak:)) Je to taková spíš miniaturečka. No ale kdyby si slyšel vybrnkávání kytary... je to rozverné a bije se to s tím textem :))

Honzyk
20. 11. 2006
Dát tip
..no, písnička? Spíš mini, ne????-----))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru