Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sousedka zpívá dveřmi - zatím

Výběr: Print
20. 11. 2006
7
19
3541
Autor
Honzyk

...když umřela Lupačka odvedle, sme byli zvědaví, koho sem nastěhuje "Majitel"...no, ta pani páchne, a moc, chodí po baráku nahá , a nedávno jsem jí viděl, jak dole na křižovatce jen ve spodním prádle zametá auta...neke...))

Hotová Paříž

Bláznů paní

...tak páchne

a zpívá do svítání


svý pračce.


Ječák má jak vejce syrovej
ale zpívá jen v určitý výšce....!
...tak nějak zvenčí



A protože bydlím v prvním patře čekám
že se ke mně jednou prozpívá oknem.............
zatim jen na schodech si vesele tak páchne!

.... jo, akorát         T E  Ď                   ječí....

/ v televizi "de" Supersráč.../

19 názorů

Honzyk
20. 11. 2006
Dát tip
tos nežrala))))))))))))

martinez
20. 11. 2006
Dát tip
balada sousedská... :o)

Honzyk
20. 11. 2006
Dát tip
no, ja uz sem, jak sem delal v ty LDN, nabizel jejimu synovi, ze ji umeju, ale von nechvctel..vona ale smrdi tak silene, ze ani zvire ne..se nemeje ani malinmko, sem ji dal mejdlo a hodila po mně, von je tzeda mental, mne by to nevadilo, ale ona je neduveriva, nevoztevre, klidne bycjh ji ukazal, jak se myt...jsem myl v LDN babicky taky, i moji, kdyz doma umiorala, a co? I kdyz tydle bych se teda stitil, ale vsecko se da premost, tzejo...jen jsem se bal, aby mi sem nechodila, ona treba na mne mlati od dvopu do tri rano, ZE JI DOMA NESVITI SVETLO... rika se tomu pomatenost, myslim Allzheimer to bude, a ja se do toho nechci srat, i kdyz teda jinak seru se...kfyz ma syna???..jinak teda bych zavolal socialku, dyt ji muzou ty auta zabit, ne????...desny, nekecam ani malinko teda...pvintik...

Print
20. 11. 2006
Dát tip
:-((( Bože...

Noe1
20. 11. 2006
Dát tip
Tak to asi bude jinej Mirek Lupač, ten co ho znám je pořád na žiž.

Honzyk
20. 11. 2006
Dát tip
jo, měla...tej je v Ostravě ale, kvůli práci, a Vaška, ale nevtlůastního, a všici děsně chůlastali...mi to sem teklo přes zeď--))

Noe1
20. 11. 2006
Dát tip
:-) Lupačová, neměla vnuka Mirka? Ten je taky ze Žižkaperku

Norsko 1
20. 11. 2006
Dát tip
tož jo

Honzyk
20. 11. 2006
Dát tip
lůierioueroioierůoijč.bkurhgkehgkweh.lh , ,mchflkzulivm MJZZFIUEUH,MDFN,RT.MRTLŮKM-LR,ŮLB JDTLKU,.K,KSDF,\€R ,M!!!!!!!!!

Norsko 1
20. 11. 2006
Dát tip
důkaz!

Honzyk
20. 11. 2006
Dát tip
NE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Norsko 1
20. 11. 2006
Dát tip
ale vzduch je smradlavej, vo lupačce to néni

Honzyk
20. 11. 2006
Dát tip
Lupoačka umřela, tadle se menuje |Němcová, a u mě smrad NIKDY NEBYL A NENI, JASNÝ??? A VENKU TAKY NE, MÁME TADY MOC A MOC STROMŮ!!!!!!!!

Norsko 1
20. 11. 2006
Dát tip
od jedný lupačky (to stačí)

Honzyk
20. 11. 2006
Dát tip
...TA TO PRRRRRRRRRRRRR-----------A MYSLIM TO VÁŽNĚ.

Norsko 1
20. 11. 2006
Dát tip
jó, žižkov...(tam je smrad všude)

Honzyk
20. 11. 2006
Dát tip
tadle je ale děsná, a ty krávy z baráku větraj, já jí řek, ať se umeje, i jejímu synovi, ale ten smrdí eště víc a nemá vepředu tři zuby, tak teda jen těsnim...

Norsko 1
20. 11. 2006
Dát tip
si mě pobavil (lupačovy znám ... odjinud :-))*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru