Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

pětiminutovka

06. 04. 2001
1
0
749
Autor
Fallen

tak tohle sem složil v autobuse na koleně, nevím proč ale skládá se mi nejsíp v návalu ideí trvajícím několik minut, jo a jakákoli shoda jmen je opravdu ale opravdu náhodná

Když se ráno blížilo, Christofa něco tížilo, věděl, že s příchodem rána zmizí síla co byla mu dána. Vždy než nepřítel se k útěku otočí, Christof se mu upřeně dívá do očí. Hledá tam odpověď na otázku, zda má i on právo na lásku. Byl však jen další z pohanů, co miloval Eowyn z Rohanu. Ona však viděla jej krátce a nevěděla o jeho tajné lásce. Když zůstal na bojišti sám, na těle mnoho sečných ran, zraněním se však netrápil, když do své hrobky se navrátil.
_Sahure_
21. 02. 2002
Dát tip
no, vzhledem k tomu, cos o tom napsal sám, nebudu se již vyjadřovat, ale shit to není...jestli Tě to uklidní :-))

Fallen
08. 04. 2001
Dát tip
No nic tohle je v prdeli když to čtu podruhý tak je to totální shit příště to skusím pořádně upravit

papouch
07. 04. 2001
Dát tip
euuuúwch...... čéče ........ levný, profláklý rýmy naražený na rádoby silný téma...... hele .. hoď to do šuplete a za dva, tři měsíce si to po sobě přečti .....pak to buď hoď do koše, nebo přepiš........ v této formě je to dost ........... no, nechci říkat rovnou hrůza .... :-))))) .......Týýýýýýjo, já byl taky okouzlenej a v MOCI Tolkiena......

Mythus
07. 04. 2001
Dát tip
lacné rýmy....okay, ale podľa mňa je to dobré!*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru