Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

O ničom

23. 11. 2006
2
14
560
Autor
Najmladšia

Snáď pre tú úchylnú radosť. +Keď ťa baví písať, píš! Rada si to prečítam. Povedala som to? Vážne som to povedala?

Pribehol a prasačie očká žiaria, vystiera ruku. *Toto, toto (ledva lapá po dychu), toto ti chcem prečítať, myslím, že je to fakt dobré. Naposledy keď to povedal, stala som sa  svedkom pseudo vzrušujúceho príbehu o nejakom vášnivom sexe, na zemi, priam až zvieracom párení sa a nakoniec asi rozchod. +Počuj, napísané je to dobre, ale dosť to pripomína Maxima E. Matkina. *To  píšem ako ženská?+ No tak neviem ako píšu ženské, ale toto je prosto opísané z Polnočného denníka. *Díky za podporu. Bolo mi ho ľúto asi 2 sekundy. Jeho ego je nezmar. Síce jednoduchý organizmus, ale s takou úžasnou schopnosťou regenerácie!

+Počúvam...pri „p“ stojím tvárou k nemu pri „m“ už rezignovane sedím v kresle. On, s hárkom štvorčekového papiera zaujal polohu romantického introverta – oprel sa o okno. Práve pršalo. Neviem či sa introvertné duše opierajú o okná chrbtom k ulici, ale Janko Kráľ to podľa mňa robil.

*Ten začiatok nemám ešte celkom doriešený, tak ten veľmi nevnímaj. +O.K. len už čítaj. Na stole ležia fixky, viete tie, obojstranné. Na jednej strane hrubá tuha, na druhej tenká. Tak ma napadlo, že koľko ľudí po mesiaci náhodne otvára raz jednu stranu a raz druhú, lebo sa zošúcha označenie. V snahe rýchlo niečo pozdvihnúť z tuctovej čiernobielosti do neónovej žltej, otvárajú  fixky na zlom konci a v tej rýchlosti im spadne vrchnák, pri jeho hľadaní sa udrú o stôl  a  nakoniec sa na to vyserú a všetko ostane čierne.....a biele samozrejme.

*Opýtala sa ho, či to ešte má zmysel....

To by som sa mohla spýtať aj ja. Zvláštne ako taká ošúchaná otázka drží ľudí tak dlho . Väčšinou je ľudstvo odmietavé k patine minulých rokov. Prečo sa na to nevykašľať. OSN odhlasuje, že to zmysel nemá, Amerika im dá požehnanie. Do rozvojových krajín sa veľkým ružovým lietadlom zhodia informačné letáky :NEMÁ TO ZMYSEL:, latinkou, azbukou, samozrejme všetkými nárečiami. Na Bali budú veľkolepé oslavy, zabijú sa všetky chutnučké zvieratá, mňam. Ja pôjdem poslednýkrát do Tatier, mňam. V byte nad nami prestanú prerábať bytové jadro, celú noc, celý deň bez zvuku vŕtačky, mňam. Veď prečo sme sa na to nevykašľali skôr,  vynárajú sa všetky životné pravdy, ktoré boli predtým zbytočne skomplikované nejakým nedosiahnuteľným cieľom zmyslu.

Ľuboš stále číta, z úst sa mu valí lepivý džem písmen, predstieraných emócii a oduševnenia. Vykladám nohy na stôl, aby som nemala od toho svinstva zašpinené ponožky. Myslela som že je to možné len vo filmoch. Pozeráte sa na človeka, on rozpráva, registrujete pohyby pier, rozkmitaný vzduch dráždi bunky vo vnútornom uchu, ale nepočujete ani hlásku. Prišlo mi na um decko z Kauflandu. Sedelo si v kočíku, v ruke rozslintaný rožok, veľké očiská smelo registrujúce svet okolo. Teraz mi to príde smiešne, ja v rade na syr, ono hneď pri mne odstavené v bugine, mamuša zatiaľ zháňa minerálku s nízkym obsahom sodíka. Pozeráme na seba, ono si myslí, aká smiešna teta, ja ho vidím v škole, strednej, vysokej, v práci, mŕte.

*Čo sa smeješ? +Prepáč, môžeš mi tú poslednú vetu prečítať ešte raz, myslím že som zle počula.

Prečítal a na tej vete nebolo nič smiešne, nič smutné. Tá veta si len tak sedela na papieri a písmenká sa snažili napratať do štvorčekov.

*Tak čomu si sa smiala. +Ani sama neviem. 15 minút ticho, pričom on stále niečo vraví.

*No, čo na to hovoríš? Pre pokoj môj, jeho, svetový. +Fakt je to dobré.

Zajtra si to tu budete môcť prečítať, no nepoviem vám o čom to je, lebo neviem.

 

 

 


14 názorů

Najmladšia
11. 01. 2008
Dát tip
:D...hviezdoslav toto je zatial druha kritika od teba co citam..mam pomaly net..ale uplna sranda, vazne..nechces mi skritizovat vsetko..teda ked si najdes viacej casu:D pliiz :D

Hviezdoslav
10. 01. 2008
Dát tip
ani ja neviem o čom je to tvoje, ale keď čítaš Matkina, tak sa nehraj na intelektuála, chlapče...

Najmladšia
29. 01. 2007
Dát tip
dakujem:-)

johny45
26. 01. 2007
Dát tip
Hm, tie cudne znamienka, ktore mali akoze oznacovat priamu rec, mi tam nejako nesedeli, mal som trochu chaos v tej priamej reci... Ale inak podla mna dobre, vtipne, mile, ironicke...mne sa to pacilo, prijemne citanie... tip

Najmladšia
25. 01. 2007
Dát tip
najvacsie mocnosti pod slnkom a este dalej ti odpustaju

Najmladšia
22. 01. 2007
Dát tip
hej počkať to som si všimla až teraz...ako to že ti je to divné..sak som mlada,kreativna...sakra!

Najmladšia
22. 01. 2007
Dát tip
vzdavam to.....vymyslela som si to...:-)ale pribehov o sexe tu je urcite neurekom,plna nosa a tak

Najmladšia
19. 01. 2007
Dát tip
ja neviem...:-)ani to nechcem vediet cha....

Najmladšia
18. 12. 2006
Dát tip
ďakujem veľmi pekne, nabudúce sa polepším

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru