Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

JARODĚJCE

Výběr: hermit, sleeping_beauty
10. 04. 2001
11
0
1571
Autor
Zimoděj

Když rackové vyvolávali moře
zněla jsi
v pětihlasu

Když kameny rozkvétaly
(tak něžné ve své
nehybnosti)
schovala ses do trávy
jako vyplašená víla

Když ryby přemýšlely
o dotecích
mluvila jsi s nimi
prstovou řečí
duše

Jsi

v nás
abychom krystalizovali
do správných
ornamentů

:-)


hermit
04. 12. 2001
Dát tip
tu jsem nebyl a tak dodatečně.... t/v

Pája
03. 12. 2001
Dát tip
*

kafka
03. 12. 2001
Dát tip
úžasné...

Wopi
12. 04. 2001
Dát tip
Já se letům teprve učím. A nevím, jestli chlapi také můžou na koštěti...rád bych, ale možná budu muset pěšky. Kdyby Ti došlo palivo, zavolej. :))

Zimoděj
12. 04. 2001
Dát tip
Á, další, kdo si myslí, že u toho byl....

Bacil
11. 04. 2001
Dát tip
Astrálko, nepochopil jsem, proč jsem krutý. Vždyť já se také skláním před oblouky zlatých dešťů... Jarodějka si zaslouží za letošní jaro absolutorium - tak jako za každé. Každé jaro je přece zázrak, a je úplně jedno, jestli přijde dřív nebo později, je slunečnější nebo deštivější, teplejší nebo chladnější. Každý nový den je přece zázrak... a co teprve jaro! Díky všem jarodějkám (obecně, tedy s malým j), které svými astrálními schopnostmi dokážou vzbudit jaro ze spánku. Díky také všem Falkám, které rozumí řeči bříz a vycítí jaro ve vzduchu dávno předtím, než ono fyzicky začne. Díky za ty zázraky...

Albireo
11. 04. 2001
Dát tip
Astrálko, já si myslím, že medailonek je stručné připomenutí nějakého člověka a jeho díla. A to tahle básnička splňuje. **

Astrálka
11. 04. 2001
Dát tip
* Bacilko, som rada, že si to uviedol na pravú mieru :o) * kúzelnica, s malým j, je moja kamoška, má môj obdiv, je to až posadlosť, čo si nosím zvonku domov :o) * Albi, Ty si tiež naletel, báseň bola venovaná prírode ! Milý Reo !

Albireo
11. 04. 2001
Dát tip
No dobre, naletel som. Mňa nie je ťažké prekabátiť. Ale táto posledná kritika vyzerá, ako by si Ty bola ku všetkému aj Zimoděj. **

Zimoděj
11. 04. 2001
Dát tip
Albi: nenaletěl. Je to i o přírodě, ale hlavně o jedné milé ženské duši. Astrálko: bylas snad u toho, když to vznikalo? ;-))

Astrálka
11. 04. 2001
Dát tip
* nebola som pri tom, keď báseň písal, hlavne ale, sa nepoznám so Zimodejom, a je to vzájomné :o)

Zimoděj
11. 04. 2001
Dát tip
A je mi to moc líto, Astrálko...

Astrálka
11. 04. 2001
Dát tip
* aké líto ? lítat si chcel určite povedať, chceš strašne moc lietať, že.. aj ja * tak dávajme bacha, keď budeme v protismere, a budeme mať zavreté oči :o)))

Bacil
10. 04. 2001
Dát tip
Viz Wopi. Jarodějko... musím uznat, že se činíš, to jaro se Ti vážně povedlo. Jsi šikulka, i když teď, když už budou Velikonoce, bys mohla přestat používat tuhle emulzi, a spíš dát dohromady nějakou jaroletní.

Albireo
10. 04. 2001
Dát tip
Krásná básnička! * Marně přemýšlím, kdo si to dal další nick. Ale Jarodějka se všemi svými dalšími jmény si tu poctu zaslouží. Mimochodem, co takhle místo chybějící kategorie Pocta použít Medailonek? **

Bobísek
10. 04. 2001
Dát tip
Moc pěkný! tip

Vio
10. 04. 2001
Dát tip
Roz-to-milé ;-)

Miroslawek
10. 04. 2001
Dát tip
Óda ;o))) Hezké

Zimoděj
10. 04. 2001
Dát tip
Albireo: hádej, hádej, hadači, proč nám jeden nestačí..... :-) Wopi, Bacil: pravda - škoda, že to neumím lépe, Jarodějka by si to zasloužila.

Stevenson
10. 04. 2001
Dát tip
copak se to tady deje? jen stridejme XkoDEJE ? at tu vilu vyplasenou pod kameny nezazenou.. At ji zazni nezne zvonek a ten jeji medailonek zalozme hned.. a bez zertu s krystaly do ornamentu.. jinak hezke.. take bez zertu..)

Astrálka
10. 04. 2001
Dát tip
* Zimodej, nešlo by zmeniť prológ ? alebo zmeniť font na runové písmo, aby to nebilo do očí, prosím * Wopi, Bacil, veď ste krutí, je to predsa krásne - ako snívať, musím sa pokloniť pod oblúkom zlatého dažďa :o) * Reo, načo je kategória medajlonek ? na vyznamenania, čokoládová ? :o) Jarodejka si za tento rok zaslúži nanajvýš horúci zemiačok teda "horký bramboráček", poriadne štiplavý :o)

Skleboun
10. 04. 2001
Dát tip
uaaaaaaa.....libi :))) tip

Wopi
09. 04. 2001
Dát tip
Neni to špatný ;-), ale Jarodějka je lepší :-))

Folino
09. 04. 2001
Dát tip
Tak v tomto duch píšu taky a rozumím tomu. TIP

Folino
09. 04. 2001
Dát tip
Tak v tomto duch píšu taky a rozumím tomu. TIP

Wiki
09. 04. 2001
Dát tip
Krásný, jak tohle dokážeš ? Já chci taky......:-))))))))TIP

Zolo
09. 04. 2001
Dát tip
Pěkné ...*

Jarodějka
09. 04. 2001
Dát tip
Děkuji. Ta.. emulze, která vznikne smícháním zimy a jara, se nanáší přímo na tělo. Pak je z toho husí kůže. Nejdřív dám prolog do 100 dvoubarevných lahviček, přidám extrakt z mandragory, energii růžových minerálů, a řekneš mi tvoji oblíbenou barvu ? - abych zjistila, kolik je tam octa.. Budou-li lahvičky s modrou výslednou barvou, MTR :o)

Zimoděj
09. 04. 2001
Dát tip
Oblíbená barva: černá, modrá, fialová a žlutá... pomohlo? :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru