Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pooperační spor

02. 12. 2006
0
0
305
Autor
Snáporaz

...

Pacient: Jsem mrtvý?
 
Zdravotní sestra: Ne, jste po operaci.
 
Pacient: Takže jsem mrtvý?
 
Zdravotní sestra: Ne, právě vás přivezli ze sálu.
 
Pacient: Jak dlouho budu v tomhle stavu?
 
Zdravotní sestra: S tím si nemusíte lámat hlavu; do hodiny budete plně při smyslech.
 
Pacient: A vy jste kdo?
 
Zdravotní sestra: Co byste řekl?
 
Pacient: V mém dlouhém snu jste měla ty vlasy jinak a taky jste na sobě neměla tyhle šaty.
 
Zdravotní sestra: Vážně? A jak jsem tedy vypadala?
 
Pacient: Celá jste byla v latexovém obleku a na hlavě jste měla černou masku s bílými růžky.
 
Zdravotní sestra: Á… už je tu pan doktor.
 
Pan Doktor: Tak jak vám je? Víte, že se nám podařilo odstranit téměř celý nádor?
 
Zdravotní sestra: Už mohu jít?
 
Pacient: Téměř?
 
Pan Doktor: Ach, řekl jsem téměř? Ne, chtěl jsem říct celý, úplně celý.
 
Pacient: A viděl jste přitom můj sen?
 
Pan Doktor: Váš sen? Myslíte ten, kde je ze zdravotní sestry chlípná domina a ze mne neobyčejně submisivní chlapec?
 
Pacient: Ano doktore, ten.
 
Pan Doktor: No… velmi rád ho v budoucnu podrobím dalšímu pozorování.
 
Pacient: Ne, vy mi nerozumíte. Ptám se, jestli jste ten sen viděl.
 
Pan Doktor: Poslyšte, s tím pornofilmem už nechci nic mít.
 
Pacient: S pornofilmem? Já ale mluvím o snu.
 
Pan Doktor: Heleďte, s Monikou ( zdravotní sestrou ) jsme se shodli na tom, že to bylo poprvé a naposled. Oba bychom vám byli neskonale vděčni, kdybyste kopii toho filmu zničil.
 
Pacient: Zřejmě… no… asi bychom si spolu měli promluvit o něco později… myslím až se mi všechno urovná.
 
Pan Doktor: Ano, to jistě. Odpočiňte si.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru