Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pozvánka, Bratislava

Výběr: pozorovatel
04. 12. 2006
5
23
2844

...hviezdne obsadenie...a navyse zadarmo..usmev...


POÉZIA – VERNISÁŽ - HUDBA

 

14.12. 2006 (štvrtok) o 17.00 hod. v Mestskej knižnici v Bratislave, galéria Artotéka, Kapucínska 1

 

 

Poézia:  Iveta Kloptová, Martin Križovenský, Xtruth, Aššurballit

Vernisáž: Ateliér 231: Anna Schaal, Juraj Puchovský, David Ursíny

Hudba: Mirka Školová, Lenka Mackovjaková - gitara

 

 

Účinkujú: moderátor Dado Nagy

        básnici Ľubomír Feldek? a Erik Ondrejička?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

VSTUP VOĽNÝ

 

Podujatie sa koná vďaka podpore Ministerstva kultúry SR


23 názorů

palino8
18. 12. 2006
Dát tip
fíha! a toto som si nechal ujsť? :-o

sidonia
15. 12. 2006
Dát tip
teeeda, to je report, jen co je pravda:) super no pane spisovateli:)

daddy
15. 12. 2006
Dát tip
gratulujem tiež..:)

misty
15. 12. 2006
Dát tip
kedy a kde prijima maestro gratulacie ? ;o)))))

...zavery citacky v mestskej kniznici..usmev... ...no tak..prisiel som ta asi o pol hodinku skor....lebo sme sa mali hlasit u dada nagyho...hovorim v mnoznom cisle...lebo som tam isiel aj s jozom melicharom..alias xtruthom z pismaku...a obludom..tiez odtial... ...postupne sa to plnilo ludmi..prisiel aj bori lilov...a rudko... ..chudak ten si uzil... ...pac kedze bol ocakavany a na pismoni ma fotku bez tvare...tak sme sa asi tak na celu miestnost dohadovali ze ktory je rudko.. ...cize ten ma vlasy ako rudko...ten aj vyzera ako rudko...uplne cely rudko..ty si rudko?..a rudko povedal ze ano.. ...aj ked v skutocnosti nevyzera ako rudko..ale ako velky RUDO... ....zacalo to asi o 15 minut neskor..basnik erik ondrejicka totiz vraj ostal visiet v dopravnej zapche..ale tak kto vie..usmev... ...zacala taka dievcina na gitare...chcela hrat autorske pesnicky ale ta druha bola od nohavicu pre plihala.. ...cukrarska bossanova... ...bol som nastvany ze to napisal nohavica...pac s obludakom som sa stavil ze to napisal plihal...a on tvrdil ze nohavica... ...potom citala prva slecna...clenka madokkysu...mna osobne to nezaujalo..taka tuctovka... ..hlavne boli to basne skor na sukromne citanie ako verejne... ...ale ondrejicka ju vychvalil do nebies..aj ked mam podozrenie...ze to bolo len preto ze si myslel ze ma 12 rokov...a ked zistil ze ma 20 tak uz bolo tazke inak formulovat kritiku..usmevyyyyyyy... ...potom bolo predstavenie vernisaze... ..a potom zasa trochu hudby... ..potom priseil na rad ten martin krizovensky... ..mal to s klaviritsom...celkom fajn to bolo... ...len viem ze niektori sa stazovali ze v tom klaviri zanikal text...aj ked ja musim povedat ze som rozumel dobre... ..ondrejicka mu toto vytkol..ale inak pochvalil...ocenil aj kvalitne rymy... ...potom prisiel jozo/xtrud... ..bol som az prekvapeny ako chalan vie recitovat...malo to spad...mozno som mal vyhodu..ze som jeho texty cital uz predtym... ...ale pacilo sa mi to... ...aj so skro hevymetalovym vykrikom..myslim ze krical ...laska ...na zaver..usmev... ..ondrejicka mu vytkol...malu obraznost...a predpovedal mu drahu prozaika...aj ked s tym hodnotenim som sa velmi nestotoznoval... ...toz ale budiz... ...potom zasa trochu hudby... ...a potom som prisiel ja... ..najskor ma dado nagy trochu rozhodil otazko..aku smrt by som si zelal.. ...ja som logicky povedal ze infarkt...cize rychlu.. ...no a siel som na to... ...podal som svoj standartne skvely vykon..usmevyyyyyyyy... ...ale nie...to nech napise radsej niekto iny...napr. rudko...usmev.. ..cital som brada pitta kindheit modru eskimacku mdz nehu jazz usmev porno... ...ondrejicka ma oznacil za veseleho chlapca... ..ze bolo to vesele a poeticke...a porovnavali ma s nejakym chlapikom....kt. meno som pocul prvy krat...ale vraj je to ich kamarat...takze to bola asi pochvala..usmev... ..a potom prislo hlasovanie publika... ...to som vyhral ja... ...takze som dostal cenu...knihu od dada nagyho/petra kristufka... ...toz ked tam bol uz jeden z autorov..tak som si to dal podpisat... ..a potom som so svojim este vyssim egom a obludom trudom a rudkom...zapadol do jedneho ba podniku... ...tam sme rozobrali noveho riaditela stv a isli sme domov..usmev... ..also so...

Syd Barret
08. 12. 2006
Dát tip
hm, keby som to nemal tak od ruky,tak by som sa určite prišiel pozrieť... :)

haidi
07. 12. 2006
Dát tip
ak bude cas tak rozhodne sa na nase hviezdy pojdem pozriet :p

misty
06. 12. 2006
Dát tip
ok, uz vidim, ze ides...prajem vela divakov...a trosku ma mrzi, ze to neuvidim...ale mi urcite porozpravas :)))) alebo by si o tom mohol potom napisat nieco mile a chutne, vsak tvoj styl vsetci pozname :))) drzim moc palce :)))

Fouckault
06. 12. 2006
Dát tip
šikulové!

Binna
06. 12. 2006
Dát tip
hm! SUPER! 11111 11111

Bix
05. 12. 2006
Dát tip
Držím palce!!!

sidonia
05. 12. 2006
Dát tip
reb.. ja ji chci!

kiksy
05. 12. 2006
Dát tip
to hviezdne obsadenie si napísal kôli sebe alebo kôli ostatným, xixixi

daddy
04. 12. 2006
Dát tip
aha... :) pěkný

..a to este nevies ze mi slubili honorar...hadam ze tak dvadsat tridsat korun..usmev... ...ale konecne budem moct vyhlasovat ze to robi pre peniaze..usmev...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru