Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Černobílý film (Bacilovi)

09. 04. 2001
3
0
1151
Autor
Morava

odpověď

někdy se voda zavře a myslíš na ty co Ti ublížili ruce které snily o krbu se rozžaly o uhlíky rozpáleného světla ve kterém něco pohasíná tak zvolna za jatkami komárů kteří se jenom chtěli napít na náš účet sami narážíme křídly do lamp slepí od vápna kterým jsme zalíčili svoje srdce zazděné za žebrotu kdo připoslechne ke zdi uvidí jeho rozechvělé dlaně natažené do tmy čas od času odnikud nikam mezi skleněnými zámky lásek zázrak slunečních hodin s přáteli a co je skutečné a co je jenom snad když vykolejí hvězda protančí Pierot kominík čekáme to přece vždycky nebo ne kam pluje Bludný Holanďan a co když nemá proč opakuje se hvězdy vystřídalo modré světlo obrazovky rozpuštěni v cizích osudech nečekání s nohama zmáčenýma blátem rosou a ještě s pamětí rtů film se zrychluje a za horami bude vyvolaný opona padá stejně listopadem odlesk slzy malinko maminko už téměř nic sníh krve smíření to ticho na hřbitově (jednou tam možná postaví paneláky)
Print
10. 04. 2001
Dát tip
***!!!!

Bacil
10. 04. 2001
Dát tip
Díky, Moravo, je to nádhera.

Albireo
10. 04. 2001
Dát tip
Tady se mi líbíš mnohem víc, než když se snažíš prosazovat spisovnou moravštinu.

KID
09. 04. 2001
Dát tip
Emocionální zachycení reality - moc pěknej sloh - zasloužíš TIP

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru