Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Proč?

07. 12. 2006
6
10
1706
Pro výlet slibný kdysi zjara pro stovky pus a hlazení pro dary co jsem nedostala pro virtuální mazlení pro přání sny a pro nadsázky pro všechno co se neříká pro každý dotek úsměv z lásky pro svědomí teď viníka hledám a v hlavě kolotoč A ty se ptáš - proč ptáš se: Proč? ...?

10 názorů

Nickyx
10. 12. 2006
Dát tip
:)

Ó
09. 12. 2006
Dát tip
...vynikající...

alternic
08. 12. 2006
Dát tip
:-) Zajímavá velice - dá se asi velmi různě a rozdílně pochopit. * *

Norsko 1
08. 12. 2006
Dát tip
protože chlap je od přírody analytik a s nějakým možná a třeba a kdyby nevystačí *

jj - zkoušky z dospělosti ...

Jendula
07. 12. 2006
Dát tip
Přiznávám, výklad obsahu je víceznačný, ale nenaplněná láska je to první, co musí čtenáře napadnout.

To je věcí výkladu, víš? A se zlomeným srdcem mají ty verše málo společného - naopak. Ale nejspíš je to k pochopení příliš osobní. Pak také hraje roli momentální rozpoložení čtenáře - vždycky. V každém případě ti moc děkuji za přínosné myšlenky. Jsem vděčná za každý takový komentář. Není nepodstatné, co báseň vzbuzuje :)

Jendula
07. 12. 2006
Dát tip
Já nevím. Je to vážně moc hezky napsané. skoro bych řekl profesionálně, ale asi proto mě trochu zklamal ten konec. Čekal jsem nějakou mírně lehtivou, hřejivě sexuální romanci, a ony se z toho nakonec vyklubaly jen další vzlyky náctileté slečny se zlomeným srdíčkem. Nemám nic proti srdceryvným básničkám náctiletých slečen (to k tomu věku jaksi patří), ale od ostřílené básnířky bych čekal víc. Co říci o básni souhrnem? Líbezná hlava, pěstěné a smyslé tělo, ale křivé nohy.

guy
07. 12. 2006
Dát tip
*

Jezuita
07. 12. 2006
Dát tip
..."stovky pus "..a dost

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru