Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

pro někoho...

10. 04. 2001
2
0
619
Autor
faerie

pro někoho, komu jsem něco slibila a tak to plním..jo a jen tak btw. díky ]o:-)

Sedím na vrcholku stolové hory, pode mnou mraky,nade mnou nebe, dva měsíce a slunce svítí zpod mraků, které tvoří hustou, neproniknutelnou bílou deku . Nebe je zelené. Sedím na okraji,sama, slyším kapky dopadající na holou obnaženou skálu, někde hluboko v údolí, kde neexistuje život a neexistuje smrt. Padající, pomalu padající kapky krve, TVÉ VLASTNÍ KRVE. (dobytí ráje, či pekla??)
Funda
24. 04. 2001
Dát tip
Četl jsem to několikrát a musím se přiznat, že jsem si bohužel spíš než tu myšlenku představoval tu přírodu.

proto
10. 04. 2001
Dát tip
ráje, či pekla ? proto kategorie úvaha ?

rire
10. 04. 2001
Dát tip
konečně :) *tip

faerie
10. 04. 2001
Dát tip
hmm s tou kategorii...prisla mi pro toto dilko nejschudnejsi..a bez vyplneni kategorie mi to nejak nechtelo vzit :o)

Naso
10. 04. 2001
Dát tip
- dobytí nás!!! Poddávam sa ti, môžeš si ma odviezť kde len chceš...

farokh
10. 04. 2001
Dát tip
Připadá mi to jako jedna myšlenka nebo vize obalená balastem

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru