Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

PF 2007

10. 12. 2006
3
50
2570

Mezi prsty škvíra,
svírá se mi díra...
Truchlím,konec roku,
sere mě to.
(Trochu.)  

50 názorů

Pusinky. Respect. Máš výbornej vkus. :D (Díky moc:), jó?)

K2
20. 12. 2006
Dát tip
Ty si prostě kus. Dlouho jsem tady nebyla, dlouho nebudu, ale tebe fakt jo. Típek.

krempi
10. 12. 2006
Dát tip
:-D

Jezuita
10. 12. 2006
Dát tip
To je brzy,hochu !

sidonia
10. 12. 2006
Dát tip
dobry no

Vejmel
10. 12. 2006
Dát tip
Tohle mě pobavilo. Dík.

Norsko 1
10. 12. 2006
Dát tip
taky nechápu ty, co se radují *

A taky, sundávání ponožek je pěkná průďa, když někomu smrdí, je mi to jasný. Nosíš aspoň na kotníkách zlatý řetízky s delfínama nebo třeba henu? Aby ti v zimě nemrzly moc, víš.

physis
10. 12. 2006
Dát tip
no přesně já když teda nosim to prádlo jo tak mi pořád odněkud leze víš no a taky nenosim ponožky teda a grafik nenosí vlasy přesný;)

Rozumím. A možná tě i chápu. Grafik u nás ve firmě nenosí vlasy. Má prej jinak lupy.

physis
10. 12. 2006
Dát tip
nenosim tak nějak žádný většinou (sakra)

Jako jó, píšeš krásně, úplně:). Jestli mi rozumíš. Ale stejně, nosíš taky někdy nohavičkový prádýlko, co? To je totiž úplně nejhorší, takový ty autorky co krásně píšou ale nosí vobludný prádlo:D.

physis
10. 12. 2006
Dát tip
hm hele myslim že ne ale teda jistá si zrovna nejsem;)

Doufám že poprvé aspoň ode mě:D.

physis
10. 12. 2006
Dát tip
:D no jo no to neslyším poprvý tohle:D

Bylo mi to jasný. Ale to sou takový ty feministický kecičky pro publikum abys nebyla za bábovku,ale nakonec každá přileze s prosíkem:D.

physis
10. 12. 2006
Dát tip
některý jsou bez chuti no (a stejně nemám ráda sladký)

Jakej asi může bejt melounek?:D cumeeel

physis
10. 12. 2006
Dát tip
seš sladkej;)?

physis: sežer mě ti mrško lačná!:D

physis
10. 12. 2006
Dát tip
mám polský jméno ale nikdy nic nechápu - ani nikoho že:)

Honzyk: Já mám taky polský jméno,takže ho docela chápu:).

Honzyk
10. 12. 2006
Dát tip
Alexej...jojo, ten umi napomenout... )

Honzyk
10. 12. 2006
Dát tip
D.........zdvizeny prst slechtice, prchnuvsiho z carskeho Ruska a pobyvajiciho ve slusne zalatanem, avsak ponekud zahnedlem parizskem hotylku, ukazuje zdali...(z dáli, ne zda-li)-------)

Honzyk: tak to je další vánoční příběh jak vyšitej:D ...

Honzyk
10. 12. 2006
Dát tip
...hahaha, ja jsem ukrad v Tescu destnik,a neprselo, ale ta prodavacka byla silene zla, jsem ji rikal, tak dlouho budete na lidi zla, az vam neco ukradne nekdo... jen se divala...simte, zejtra jedi do IKEM, ale ne na transpl., jen k psychiatrovi...klid.))

Ukradl sem ti srdce.HAHAHA.:D

Honzyk
10. 12. 2006
Dát tip
...to se neda poznat, to musis citit...))).......

Honzyk: a jak se pozná zábavná krádež?

Honzyk
10. 12. 2006
Dát tip
...to by mne nebavilo, kdyz kradez, musi byt zabava....

Honzyk: já to jedu spíš do kabel. Když si kabelu vycpeš hliníkem, tak můžeš v ní krást oblečení s čipama a nepípe to.

Mně se kolikrát zdají nemožné ... (Ok, nebudu lhát, čtu jen ty svoje a ty sou dost možné.)

Honzyk
10. 12. 2006
Dát tip
jasny,tvoje vec...ja se tesim na 2007, protoze mam cislo 7, mi vypocitala nejaka babizuna, ale prej je dobra....no nevim...jsem strasnej kabalista, a libi se mi, jak ta cislice vypada teda...)))...i kdyz vono to je asi jedno...

Honzyk: tak to je krásnej vánoční příběh!!! Ukázka toho, že lidi se ještě umí radovat z maličkostí. Malíčků. Škvír. (To tsunami má jméno! - HLAD) :D

Honzyk
10. 12. 2006
Dát tip
ja bych nechtel mit blany...a jedna holkka v nblazinci v Plzni na psychiatrii mela normalka u nohou i rukou srostlej malicek s prostrednikem, vypadalo to divne, ale pak mi jednopiu vilala domu z budky, ze ma kluka a dite, a to dite ze je s ni v bnudce a ze ma cervenej kabatek, a ze se narodilo se skvirama...

Honzyk: Byl to moc krásnej rok plnej moc krásnejch lidí a moc krásnejch věcí, když si odmyslím tsunami(to tsunami má jméno! - HLAD) apod. sračky, tak proč netruchlit!:)

Honzyk
10. 12. 2006
Dát tip
..kdyz cet sem, nebyl obrazek, s obrazkem lepci teda...takovy srandovni az*

solomon: taky mě to trápí ... mám mezi prsty takový škvíry, např. mezi palce a ukazováčkem, nebo mezi ukazováčkem a prostředníčkem, nebo mezi prostředníčkem a prsteníčkem ... že by se v něm krve nedořezal - dost příznačný zimní trauma ...

physis: někomu se svírá hrdlo, někomu díra, to si nevybereš

Prosil bych všechny kritiky (Kritiky) na jednu stranu. Nejlíp na mou stranu. :))

Honzyk
10. 12. 2006
Dát tip
...a kdybych mel, ja vim, ze ironie vod melouna, mel truchlit nad koncem roku, bych si musel dat sam facku...a ja se mam rad)))----/p.s./

physis
10. 12. 2006
Dát tip
svírá se ti díra?

Honzyk
10. 12. 2006
Dát tip
...mne je to fukanec...teda s tim kon bcem roku, |Vanoce mne serou, Sivestr este vic, tak asi...sem, aby mi dali pokoj, prave proto vymyslel pred tremi lety, ze mam doma "islamcatka"...a zpivaji zde sve zubozene pisne...ja nyni muslimem, takze mam koberecek, Allaha a klid..))

solomon
10. 12. 2006
Dát tip
mezi prsty škvíra???

Drobet.

solomon
10. 12. 2006
Dát tip
trochu

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru