Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

příběhy

10. 04. 2001
4
0
630
Autor
f_v

Příběhy bez názvu, Jsou jako jména žen Která si nepamatuji Jen jsou: Bylo mi patnáct Nebo šestnáct Pili jsme víno a povídali si všichni dohromady Servírky z hotelu pro velký zvířata. Měla velký tmavý oči a chtěla sedět vedle mě. Prohlížela si nás tři A mě. tenkrát jsem se ještě koukal, holkám do očí, věřil tomu co tam vidím, šel jsem si lehnout dál od ohně. Počkám. píchá s Panenkou a ta druhá s Prokopem, mlčím dělám že spím, pozoruju, jak se Prokopovi hejbe bílá prdel ve tmě slyším, dech, slova, dotýkám se zvuku hraju si s ním, nenávidím, do hajzlu hrozně jsem chtěl, tuhle a nebo tu druhou, a dopít víno co převrátila když muchlala deku pod sebe pak cítit její vůni, co na mě nezbyla citius tedy výše altius a silněji fortius rychleji a ráno bylo úplně obyčejný…
WiruZ
02. 10. 2002
Dát tip
Dobrý hlavně ten konec se mi hodně líbí. A proto ti dávám hodně vytvrdlý tip*

Funda
02. 07. 2001
Dát tip
Stidím se, že jsem tu až teď. Forma je dosti tvrdá, ale je to dost hustý( dobrý). Vskutku procítěné dílo. TIP.

Folino
11. 04. 2001
Dát tip
DOBRÝ, TIP

Kandelabr
11. 04. 2001
Dát tip
zajímové, syrové, místy možná až moc syrové, ale fajn

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru