Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Žalm 53 podle Kaguáše

Výběr: Print
11. 04. 2001
9
0
1539
Autor
Kaguáš

Všichni milovníci starozákonního textu prominou. Snad tak učinil i JHVH, neb vím jak se na takovéhle počínání kouká (Zj 22:18-19). Znám však jeho smysl pro humor a tak snad ...se i baví.

Bloud si v srdci říká: „Bůh tu není.“ Všichni všechno kazí a na špatný to mění. On na to zatím z nebe kouká ptá se kdo by Ho chtěl znát. Tiše si brouká, má toho tak akorát. Odpadli všichni, do jednoho se zvrhli. Dobrý nic nedělaj, jsou prostě ňáký prdlí. Což nevědí, Ti co ničemnosti pášou, že až Bůh přijde, co to bude za šou. Zalezou do svejch děr ti pomatení bloudi. Můj Bůh je zdrtí pod nohou jak hroudy. Bůh změní úděl svýho lidu, ze Sijónu nám přijde spása, dál už nebudem třít bídu, i starej Jákob bude jásat.
Janis
01. 05. 2001
Dát tip
*!*

Bacil
12. 04. 2001
Dát tip
Tak k tomuhle nemůžu... jen tip.

Verita
12. 04. 2001
Dát tip
:-) !!!!!

Print
11. 04. 2001
Dát tip
*!!!!:-)

hyblová
11. 04. 2001
Dát tip
konečně něco o pravdě...pořádnýho...

hyblová
11. 04. 2001
Dát tip
konečně něco o pravdě...pořádnýho...

hyblová
11. 04. 2001
Dát tip
Wagymu million tipů...

Pája
11. 04. 2001
Dát tip
všichni jsou prostě ňáký prdlí ;-) *

Wagy
11. 04. 2001
Dát tip
Fušuješ do řemesla Karáskovi. chybí tomu ještě nějakej peprnej verš, jako jeho "ďábel je stará kurva". Pobavil´s mě, Kaguáši. Adoufam, že dorazíš na Staromák v pátek od 17.15 tam hrajem s NOi.

Marigold
11. 04. 2001
Dát tip
:)))) taak to jsem taky zvědavej, co to bude za šou:)))... tyhle hereze mám rád! T I P

Jo, to můžu...:) Tip...:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru