Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

o důchodcích u tyče, medu kolem huby, kudle v zádech, jedu, rajčatech a tak vůbec...

14. 12. 2006
22
52
4420
Autor
martinez

 

 

...naštve mě, když uvolním místo důchodcům, kteří pak dál sveřepě tančí svůj tanec u tyče a na moje místo se vrhne statný mladý muž nebo děvčátko školou povinné...
...štvou mě lidi, co mažou jiným med kolem huby a pak jim vrazí kudlu do zad... a nebo aspoň nenápadně kapou všude jed, protože se nezmůžou ani na tu ránu zezadu...
...nemám ráda rajčata a cokoliv z nich... přesto mě občas přepadne šílená chuť na chleba s máslem a krásně červenými kolečky z ráje...
...nemám ráda sprostá slova... a přesto...

Epilog

pořád nejančím, miláčku, ne jan čím…


52 názorů

martinez
31. 12. 2007
Dát tip
labuť! mám pro tebe avízko, počkej :o) jo a dík!

labuť
31. 12. 2007
Dát tip
tiez milujem rajcinovy maslovy soleny CHLIEB a suhlasim .

martinez
22. 12. 2007
Dát tip
nevím, prostě sem si na ňu vzpomněla - tys to možná psala promyšleně, todle byl jen takovej výlev ale prostě se mi to spojilo nějak :o) pardon no... :oD

Najmladšia
22. 12. 2007
Dát tip
?

martinez
22. 12. 2007
Dát tip
sem si na tudle vzpomněla u tý tvojí :o)

martinez
02. 12. 2007
Dát tip
tys tu byl poslední, a kde se flákáš? já sem dnes náhodou zas nakoukla... tož doufám že se ozveš :o) a 15. platí... tu teda platí :o)

martinez
24. 10. 2007
Dát tip
tak tobě uletěly včely? skandál! a co ty včil bez medu?! :o) mhd je náhodou vééélmi inspirativní! :o)

maksym
24. 10. 2007
Dát tip
..mhd nechodím a včely nám uleteli! bez srandy! :)

martinez
24. 10. 2007
Dát tip
tak ty rajský teda ;o)

martinez
14. 08. 2007
Dát tip
no čtení je na písmáku spousta... za sebe ti možu doporučit třeba mořskýho koníka... že neuhodneš proč? :oD

clovrdik
14. 08. 2007
Dát tip
:-) to víš, skáču tu i onde :-); po čase jsem se tady zase ukázal a tak se koukám, co se tady kde dá číst :-)

martinez
14. 08. 2007
Dát tip
hezky mi tu na stránce hopkáš, clovrdiku, dík za návštěvu a dobrou chuť :o)

clovrdik
14. 08. 2007
Dát tip
dobrej výkřik ... lze brát doslova a dopísmene nebo obrazně, jak si kdo vybere :-); jdu si dát rajče :-)

Marcela.K.
15. 07. 2007
Dát tip
...tebe si, holka, přečtu celou :-)) A rh +... jsem já ;-)) T*!!!

martinez
15. 07. 2007
Dát tip
avi

martinez
16. 05. 2007
Dát tip
no nepovažuju to za básničku - proto je to MIMO ale jinak ti Andulko pěkně děkuju :o)

martinez
15. 05. 2007
Dát tip
tohle mě udivilo kolik lidí to tu tipovalo - to bylo vlastně jako vzkaz ve velice konkrétní situaci mimo písmáka úplně... :o)

Jerry_Shit
15. 05. 2007
Dát tip
Rajčátka můžu, sprostý slova taky... Jerry Shit! :))) ***

martinez
23. 02. 2007
Dát tip
jo jo... dobrý je to... jen se to občas tak nasbírá a pak to musí ven :o)

avox
23. 02. 2007
Dát tip
tuhle debatu jsem prošvihla, škoda, tramvaje u nás stejně nejezdí a rajčata nejraději, když čerstvě dozrálé utrhnu přímo z keříčku, ale určitě by mi vadil med kolem huby i kudla v zádech... už to přešlo? klady přece převažují! :-)) a */

Alojzia_W
06. 01. 2007
Dát tip
pekne*

palino8
20. 12. 2006
Dát tip
hej, hej, přesto... pekné, aj keď niektoré časti mohli byť viac hravé ;) *

stenos
19. 12. 2006
Dát tip
Ty seš jako já...mám je rád studený...teda ty kolečka,myslím...červený.

satannáš
16. 12. 2006
Dát tip
A bude hůř :o))) T

Maasek
15. 12. 2006
Dát tip
Já tomu naprosto rozumím, myslím že kromě rajčat bych to napsal úplně stejně :D, jak přes kopírák :-)

martinez
15. 12. 2006
Dát tip
vůbec ne, Maasku - to byl výbuch... jen jsem musela prostě... :o)

Maasek
15. 12. 2006
Dát tip
tohle mi trošku připomíná slohovou školní práci na dané téma :)

Print
15. 12. 2006
Dát tip
*!

oleandr
15. 12. 2006
Dát tip
výborné

daddy
15. 12. 2006
Dát tip
jo spouštěčů jsou milióny..:)

martinez
15. 12. 2006
Dát tip
daddy - trošičku i o nich... o těch zapšklých... ale nebyli rozhodně hlavním spouštěčem... :o)

daddy
15. 12. 2006
Dát tip
ale o těch důchodcích to fakticky néni že? .)


Fluidum
15. 12. 2006
Dát tip
Poslední dobou píšeš nějak míň zvesela - nebo se mi to jenom zdá? Ne jan či, svět zůstane plný chytráků, co ti budou štípat na zádech jen to své dříví, i bez toho. A tvoje verše si nikdy nepřečtou, ...a je to tak asi dobře, ještě by jedu ukápli do nich.

martinez
15. 12. 2006
Dát tip
neříkej že je ze šaliny neznáš... :o)

Sveřepí vlci zavile vyli poblíže důchodců tančících u tyče,... a udivené oči nepatřičné delikventy zabily.:-)

Jakubisko
14. 12. 2006
Dát tip
paráda....:o) naprostý souhlas se vším....nojo sem tvůj :o))

Oldjerry
14. 12. 2006
Dát tip
takový jsem já, matinko

sidonia
14. 12. 2006
Dát tip
krasne si nas podelil:)

Oldjerry
14. 12. 2006
Dát tip
no, že sice vím, o čem marti píše, ale první, co mne napadlo bylo : jej - tak chleba s selským máslem a k tomu na plátky rajský - Starty ... Marti jsem dal tip a tobě za pravdu

sidonia
14. 12. 2006
Dát tip
a nebo jen tak stoji nad tebou a zacnou o tom, ze jako hrozny ty lidi, ani je nepusti sednout.. vsichni kolem obracej oci, tak se zvednes ze je ti to jako trapny a pustis sednout a oni si z trucu nesednou a zacnou ze jako kd se o to prosil a tak... to se mi otvira kudla v kapse:)))

martinez
14. 12. 2006
Dát tip
plyne... že jak mi uvolníš místo k sezení, tak tě přetáhnu nákupem... :o) nejvíc mi vadí že oni kolikrát ani nic neřeknou a furt jen stojí a hledí... a nebo si na to sedadlo položí ten nákup... to taky teču...

sidonia
14. 12. 2006
Dát tip
ted nevim, kerej z mych prispevku myslis:)

Oldjerry
14. 12. 2006
Dát tip
Sidčo - cítím to stejně a napsal bych to taky tak, kdybych to uměl...

sidonia
14. 12. 2006
Dát tip
hele a ja jednou jela v trajflu, jo, a nastoupila takova starsi pani, a vsude jako plno, tak rikam, neska mam chut na dobrej skutek.. uvolnila sem ji misto, ze jako "pani, sednete si.."... no a vona na me zacala jecet, ze neni zadna "stara babizna, kerouje potreba poustet si sednout", ze co si o sobe jako myslim (smrade jeden!) a ze ona neni stara, ona je jen "v nejlepsich letech" a ty vrasky ma "z takovych jako ses ty!" a tak ne.. docela sok-- mi jako neprisla extra stara, bylo ji nejak po padesatce, k sedesati,mozna.. proste jen starsi nez ja.. a slusnost je slusnost no ne.. a takhle ona na me.. doufam, ze z toho neco plyne....:))

blok
14. 12. 2006
Dát tip
každý, i nejmenší stres ničí serco ! aby's tam neměla nekrolog .._:-)*

sidonia
14. 12. 2006
Dát tip
nejlepsi letni jidlo.. chleba s maslem a na nem kolecka rajcete posolena jemne... mnaaaaaam

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru