Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Viděl jsem

Výběr: Print
11. 04. 2001
7
0
1553
Autor
Kaguáš

Je to spíše reportáž, povídka nebo něco...ani nevím co. Takový myšlenkogram.

Viděl jsem nebe s jizvou co se táhla od úst jam až do očí obzoru. Viděl jsem dům co stál a zcela lhostejný k té ráně se natřásal si čistil peří. Nebe řvalo bolestí už od rána teď už jen sípalo citelně se ochladilo. Viděl jsem stromy stály spolu a každý sám vkořeněny v tom zvlhlém zamlženém mechoprostoru a každý zakřiven sám do sebe se smály a žily své mživoty v údolí. Viděl jsem most co povýšil hřbet nad dávného hada a když projížděl jsem pod ním měl jsem chuť křičet „PTÁKU“ zvlhnou ti křídla zteří ztěžknou ti časem rozdrtíš hlavu draku. Viděl jsem taky dívku měla krásnou postavu nestydím se to říct a já po ní toužil toužil jsem jí vstřebat do mý básně. Nebe ještě víc krvácelo a já náhle viděl, že není šedé, že se taky směje, že taky touží vstřebat nás do svý básně. Stromy ho zuřivě trhaly větvemi a kmeny A já při tom bičování zapomněl na tu dívku jen na chvíli a pak si vzpomněl na Tebe.
Beata
26. 12. 2001
Dát tip
TIP, krásný obrazy a nápady

JiKo
02. 05. 2001
Dát tip
no vida :-)

Bacil
12. 04. 2001
Dát tip
*****

Verita
12. 04. 2001
Dát tip
...........krásné

Mamlakat
12. 04. 2001
Dát tip
lidé, čtěte to, tady to.... to se přece musíííííííí :)))

Print
12. 04. 2001
Dát tip
Máš pravdu Mamlakat!:-))) *!

Marigold
11. 04. 2001
Dát tip
....hmmm...to mi připomíná něco o dívce ve svatebních šatech, dva tisíce let starých...:)

Ženatej
11. 04. 2001
Dát tip
Líbí se mi to!*

Pája
11. 04. 2001
Dát tip
myšlenkolam;-) ty jsi toho viděl hezky jsi to viděl a hezky písemně vyfotografoval *

Mamlakat
11. 04. 2001
Dát tip
prosimváspěkněcopaktodenečíst??????? *!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru