Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Lituji

26. 09. 1999
1
0
1360
Autor
slavek

Lituji slov, jež neměla být vyřčena. Lituji papíru, jež skončil v koši. Lituji zášti, jež zbaví křídel anděla, lituji bitev, v nichž padaj vlajkonoši. Lituji slov, jež vyřčena v zlosti. Lituji pomoci, již odmítl jsem přijmout. Lituji častých svých pádů do malosti, lituji překážek, jež nutí záda ohnout. Lituji čtenářů, co při čtení se nudí. Lituji plavců, co utopí se v pláči. Lituji rosy, jež na zádech tě studí, lituji ty, co do řeči jim skáči.
slavek
24. 10. 1999
Dát tip
děkuji Ti moc

Pavol
23. 10. 1999
Dát tip
Tohle je fakt dobrý Slávku. Fakt, jo :)

slavek
02. 10. 1999
Dát tip
Bibuško.. co mám říct??

Bibša
01. 10. 1999
Dát tip
NELITUJ !!!
Ikspešli k druhé sloce:

Nelituj slov, jeř vyřčena v zlosti !!! Ty jediná jsou vlajkonošem opravdové nezkreslené pravdy.

Nelituj pomoci, již odmítl jsi přijmout!!! Jestli byla myšlena opravdu upřímně, přijde bez vyzvání znovu.

Nelituj častých svých pádů do malosti!!! Jak jinak bys chtěl poznat, že jsi velký. Kontrast.

Nelituj překážek, jež nutí záda ohnout. Vzpřim se, nadechni, co tě nezabije, to tě posílí.

Mohla bych takhle pokračovat do rána, reagovat na všechny verše, na všechno, čeho možná jednou za čas na chvilku lituješ. Nikdy nelituj, nic to neřeší. Lítost není to pravé, co potřebuje člověk, kterého litujeme. Nelituju Tě - fandím Ti !!!

slavek
27. 09. 1999
Dát tip
máš pravdu.

Datin
27. 09. 1999
Dát tip
Skvělé Slávku...Moc moc moc líbí...

slavek
27. 09. 1999
Dát tip
Já? Strašně moc lidem a strašně často.

AZALIN
26. 09. 1999
Dát tip
LItiji, ze vsichni lide nepisou basne
kdyby je psali vsichni, bylo by tu krasne...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru