Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

....

11. 04. 2001
6
0
1565
Autor
Schella

Píšťaľku máš, tak si ma lieč, ľúb ma skôr, než budem preč Vkresli si ma do snov vraných tužkou sladkých nevstávaní kým pri tebe spím tak zvodná. Nik ma nemá celkom do dna.
chuan
08. 05. 2002
Dát tip
pozeram tak pozeram onak furt tam vidim tip

Schella
30. 05. 2001
Dát tip
Suppe: skôr znamená dřív, ak si to ešte medzičasom nezistil :)

Naso
30. 05. 2001
Dát tip
Nik do dna? Vlastne máš pravdu. Vždy si treba zachovať niečo svojské, zostať trošku záhadnou a nepoznanou. A za jednu noc sa dá stihnúť tak veľa, ako veľa sa dá aj premárniť. T.

Suppe
15. 04. 2001
Dát tip
Mea: vim co myslíš a máš pravdu!!!! Třikrát sláva slovenštině!

Mea
13. 04. 2001
Dát tip
Suppe: ne, čeština je ůplně výbornej jazyk na poezii (dá se s ní opravdu hodně vyblbnout - s některejma slovíčkama :)), ale na tyhle pocity (víš co myslim :)) je sloveština úplně ... úplně ... výborná.

Suppe
12. 04. 2001
Dát tip
mě se taky zdá čeština méně pro poezii vhodným jazykem v porovnání se slovenštinou...

Print
12. 04. 2001
Dát tip
*!!!

Suppe
11. 04. 2001
Dát tip
je to krásný, moc krásný!! jediná věc, ale to je spíš moje chyba, protože neumim slovensky (čehož tady na písmáku lituju každý den), že nevim co je to skôr. Ale jinak je to fakt špica, TIP!

wqw
11. 04. 2001
Dát tip
moc pěkné s fouknutím do píštalky posilám * jen až někoho k sobě do dna přece jen pustíš..........

Mea
11. 04. 2001
Dát tip
Je to úplně skvělýýý (mam pocit, že česky by to nikdy nemohlo znít tak ... tak ... takhle :-) ) TIP

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru