Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Traditionaly ze severu Evropy.

16. 12. 2006
4
17
2568
http://www.tvfolk.net/
Je to prostě překrásné . Jen varuji před finskou Levan Polkkou od Loitumy. Té melodie se už nezbavíte.

17 názorů

:-)

Básně jsou uvnitř Viktore ... a jaké !

Brynhyld
13. 04. 2007
Dát tip
Až já budu velká, pojedu tam na podzim. Tohle období mi chybí prozkoumat. Moje Vikingovské jádro má radost z Tvé lásky k severu.

Jen jsem nakoukl, za jeden měsíc se toho moc nedá stihnout. Až budu velkej tak tam pojedu na dýl :-)

Brynhyld
13. 04. 2007
Dát tip
V tý zemi je spousta melodií, kterých se už nezbavíš. Finsko miluju, byls tam?

Prosím - rádo se stal :-)

pivnik
05. 04. 2007
Dát tip
juuu :) moc dekuju za tipek, miluju seversky tradiocionaly!!!!! :)kuju :)

:-)

aha, aby som nezabudla...posielam aj avi na toto "dielko";)))

fajn, máš tip...lebo konečne som Loitumu mohla vidieť naživo a hne´d mi to aj pripomenulo chytiť jedného dobrého kamaráta pod krk,nech mi konečne napáli sľúbenú Värttinu ;))) Lebo mám rada ich hudbu;)

Loituma? Tú mám v playliste medzi 5 hviezdičkovými vecami a občas ma chytí chuť a ju počúvam dokola...idem mrknúť tvoj odkaz...lebo ja mám tú rádiovú verziu, tú originál...ale ako prvú som počula t, čo ide stále dookola...a s kamarátmi sme robili rekordy, že kto ju dokáže počúvť viacdimenzionálne...teda najviac dimenzionálnejšie...ja som mala rekord...13x pustená v 13-tich oknách a tak som to mala o čosi viac ako stereo:DDD ja sa sem ešte vrátim;)

šňupálek
17. 12. 2006
Dát tip
Levan P. je fakt...hmm...chytlavá melodie :-D

Jsem moc rád že se to líbílo. Jak říká pan Werich ústy trpaslíčka Cigára: "A pročpak jsem vám chtěli udělat radost ? Nu ? Inu proto, abychom měli my radost , že vy máte radost..." :o)

Díky za TIP! *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru