Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Po srazu

26. 09. 1999
0
0
2451
Autor
slavek

Vůně společnosti. Dotek lidského vědomí, na stejné frekvenci. Dotek čistoty vztahu. Atmosféra bez kazu. Zajímavé je, že díla dostávají naprosto jiný rozměr. Už nikdy je nedokáži číst stejně. Nikdy již nebudou mít svojí anonymitu. Prostě pár slov sestavených do textu, jakkoli působivého. Náhle je za tím člověk. Autor. Tvář. Děkuji za tu změnu. Je to jiné. Představy byly naplněny. A překonány. V nejlepším slova smyslu. A ve tvářích dá se číst. Zamyšlení, údiv, tréma. Někteří lidé se znají. Později již se znají všichni. A všichni jsou perfektní. Děkuji Vám, moji milí písmáci. P.S. Uvažuji o odchodu s písmáka. Mám pocit, že moje díla nepřináší nic pozitivního. Postupně se bohužel změnila na prostý výlev citů. Na jakýsi ventil. A to asi není správné. Prosím, napište mi Váš upřímný názor, můžete-li. Děkuji. Váš Slávek.
kačka
04. 10. 1999
Dát tip
Slávečku, štve mě že tě neznám osobně, za sebe přidávám: Od života taky nezdrhneš, varuj se toho u Písmáka!! Slibuju noční můry - žertem/ myslím, že i tak je toho na tebe teď docela hodně. Důležité je, když se člověk najde. Ti co jsou dole, pro ty musíš mít slabost, abys je unesl, takže ti nastavuji záda, popř. něco jiného. Tvoje kačeřice z Ostravice (to je moje místo pobytu - zatial, jinak azyl poskytuji u sebe). Pusu, utřít slzu a opovaž se nenapsat nebo se z toho nevypsat !

slavek
04. 10. 1999
Dát tip
kačenko, děkuji Ti.

slavek
02. 10. 1999
Dát tip
Rivečko. I Ty bys mi chyběla.
Bibuško... co mohu říct? Opravdu si nemyslím, že by v mých dílcích byl byť jen pouhý náznak kvality. Přesto Ti moc děkuji za povzbuzení. Ještě musím hodně přemýšlet.

Rivka
01. 10. 1999
Dát tip
Na odchod ani nemysli! Kdo by za mě mazal tabuli? (a nevymlouvej se, slíbils to):-)
Ne, vážně, neodcházej. Chyběl bys. Mi. Nám. Prostě tady.

Bibša
01. 10. 1999
Dát tip
Tak a teď jsem si to přečetla i já a mám možnost něco říct. Napadá mě: Co? Téměř vše už bylo řečeno. Srdce i oči si Ti vyliju do mailu, sem jen jedno:

Pokud máš pocit, že tvé básně jsou jen výlevem citů, tak s tím něco dělej !!! City a cit a to, co máš ve svých básních je základ kvalitní poezie. Už jsi překročil práh začátečníka, tvé básně, přestože jich je někdy záplava, mají smysl, mají svou vlastní myšlenku, nápad, tvar, krásně se čtou a krásně se v nich sní ... máš talent. Udělej krok do předu, pouč se z kritik opravdových kritiků ( né nás léčitelů ) a pusť se s vervou do opravdové tvorby. My budem čekat u svých přijímačů, slibuji !!!

Hannah
30. 09. 1999
Dát tip
slavku, ne snad, ale URČITĚ máme pravdu, všichni, každý zvlášť i všichni dohromady, každý svým způsobem ... tak se drž :-))

Krytyk
29. 09. 1999
Dát tip
Já se ovšem vzdávám přesvědčování, tady totiž je samozřejmě také linka důvěry, jsou zde též ti co jenom berou, někteří krásně vzývají boha a jiní dávají co by ani neměli (nech už toho BiBi!! ne, ne pokračuj dál!!) a všechno dohromady se neruší, vždycky můžeme kliknout jinam a přečíst si Krytyka (proboha nedělám si reklamu??). Věřím, že zůstaneš rozhodně na mém harddisku in my ROM, too..

Merle
29. 09. 1999
Dát tip
Kupodivu souhlasím s BlackG. Tohle není obchod. Z písmáka bereš, co tam kdo dá. Ty tam dáš, co máš. Nemyslím, že zrovna tvoje díla tu mají velkou čtenost jen tak pro nic za nic...

slavek
29. 09. 1999
Dát tip
Děkuji Vám strašně moc. Všem. Snad máte pravdu.

Saša
28. 09. 1999
Dát tip
Přece svými dílky něco světu říci chceš,
přece jen tak zbůhdarma je sem nepíšeš,
máš možná pocit, že málo sebe dáváš nám,
slavku, ten pocit také až příliš dobře znám,
tak se snaž dál nám říci vše co chceš,
náhle to půjde - tomu vážně věř,
a když sám se sebou budeš stále nespokojený,
to je ten nejlepší důvod pro růst a pro změny.

slavek
28. 09. 1999
Dát tip
Saša: děkuji Ti.

slavek
28. 09. 1999
Dát tip
paegas - kvalitnější komunikace. Zaplať pánbůh, že nemáš Eurotel a já Paegas :-)))))

Špuntík
27. 09. 1999
Dát tip
To vůbec nezkoušej.....nebo ti budu ve dne v noci volat a ještě navíc zveřejním tvoje číslo...

Print
27. 09. 1999
Dát tip
Nemyslím, že Písmák jako ventil je něco nesprávného! Naopak!
Nedělej to, Slávku! Prosím...!!!!

castan
27. 09. 1999
Dát tip
Slavek: Napadlo mne to vlastne daleko dříve než tebe. A není to jenom Písmák....
Ale přiznej si, že bez toho už asi nemůžeme být.
Prostě tu pro nás jsou. Jen se bojím, aby se z toho nestal zvyk...
Slovní přestřelky a kritiky pro kritiku samou...
Ano, musím přiznat, že mne to vlastně napadlo už dávno....

slavek
27. 09. 1999
Dát tip
ViNiL: Já jenom upřímně přemýšlím, zda mohou být moje díla nějakým přínosem, nebo ne.
Špuntík: moje číslo je již dávno zveřejněné v mém výtvoru zvaném telefon. Ale pro ty co jej ještě neznají:
0603 817 927
tak, a co mi provedeš teď? :-)
Print: Písmák je správný. A právě proto, že vím, jak je písmák skvělý, uvažuji o tom, zda mu vlastně neškodím.
castan: Ano, mluvili jsme o tom.

AHED
27. 09. 1999
Dát tip
Slávku Slávku vykonej co je ti souzeno vykonat, máš-li potřebu něco udělat a myslíš si, že je to správné udělej to, bylo-li to špatné rozhodnutí, nelituj a naprav ho...Tvůj Ahed

Datin
27. 09. 1999
Dát tip
Jsem zásadně proti Tvému odchodu... Ať už to ventil je nebo ne, tak se to krásně čte... A to není málo...

Hannah
27. 09. 1999
Dát tip
Ze srazu jsem měla velmi podobný pocit jako ty. Najednou je po anonymitě, najednou za těmi psanými slovy vidím tváře lidí, ...je to lepší? horší? ... každopádně je to teď jiné ... a přesto, a nebo právě proto ...

PS. Ať už se rozhodneš jakkoli (mám na mysli odchod z Písmáka), bude to záležet jen a jen na tobě. Ať už my tady řekneme či uděláme cokoli bude to jen a jen tvé rozhodnutí. Jen tě prosím - počkej s ním a nechej si projít hlavou všechna pro a proti, všechny naše názory na tebe (tvé dílo), ... Možná máš pocit, že tvá dílka nepřináší nic pozitivního, jsou plná citů, výlev, že je to ventil... možná ano, možná ne, podle toho, jak se zrovna na to které dílko podíváš. Tvoje veršované kritiky - myslím - dost pomáhají autorovi utřídit si názor na své vlastní dílo a návazné kritiky. Tvá dílka jsou plná čistého citu ke světu, příslibu života a chuti se vším se poprat, ... Možná ten dojem sám z toho nemáš, ale i světoví básníci psali o citech (jako příklad uvedu opět Lermontova). Přečti si je a uvidíš, že psali - stejně jako my - jen o tom, co znali, cítili, viděli, hledali a nacházeli... Máš pocit, že vše už bylo objeveno, vyzkoumáno, řečeno...? Kdyby se takhle na svět dívali všichni, ještě bychom bydleli v jeskyních (ne že by to třeba nebylo někdy romantické, ale ... ), chodili pěšky (a ta přibližovadla jsou tak príma...), živili se kořínkama (no, prý je to zdravé, ale já ti nějak nevím, je přeci tolik chutných jídel...) a pili vodu z řeky (brr, to si dnes neumím představit, dnes by to bylo tak na nějakou úplavici - tedy v tom lepším případě)... Pokud jsi dočetl až sem, je jasné, že chceš znát i můj názor, tak tedy : Piš sem dál, ráda tě čtu (a dneska si za těmi dílky představím i konkrétního člověka a možná že se nad těmi dílky více zamyslím) a postrádala bych tě tady.
Děkuji Ti, Hannah

Saša
27. 09. 1999
Dát tip
Nebudu Ti do ničeho mluvit, a tak
ani Tě přemlouvat, abys zůstal. Fakt!
Pokud máš pocit, že Písmák nedává vůbec nic Tobě,
že Ti nepomáhá se rozvíjet, jít výš, máš pocit, že spíš v hrobě,
že jsou Ti k ničemu názory lidí zdejších,
pak měl bys vážně jít do krajů veselejších.
Pak asi opravdu nemá smysl, abys zůstával,
pokud víš o místě, co postrčí Tě někam dál...

slavek
27. 09. 1999
Dát tip
otázku jsem nestavěl jako co písmák dává mně. tady je to jednoznačné. Tady je jiná otázka. Co já dávám písmákovi? Aby se ta jeho hodnota nepřesunula někam jinam. Aby náhodou se písmák nestal pouze jakousi "linkou důvěry".
Opravdu mám všechny lidi z písmáka moc rád. A také jsem nemyslel, že bych je už nikdy nechtěl vidět, nebo číst, nebo kritizovat. Ale spíš jsem přemýšlel, jestli má smysl abych něco psal, pro někoho jiného než jenom pro mně. Jestli si z toho snad může i někdo něco odnést, nebo ne. To je ta otázka.

BlackG
27. 09. 1999
Dát tip
hm... a proc bys mel davat ostatnim neco pozitivniho?

Špuntík
27. 09. 1999
Dát tip
Co ti udělám teď, přesměruju všechny mobilního telefony, co mi přijdou do ruky na tvůj....to bude sranda....

slavek
27. 09. 1999
Dát tip
no, v nejhorším mě akorát donutíš změnit si číslo.. :-)
Hannah: Tvojí zprávu jsem dočetl hned současně se Štěpánovou. Jen jsem nevěděl jak na ní odpovědět. Není to lehké ani teď. Děkuji Ti za to. Stále přemýšlím. Jen abych si nebral víc než dávám. To je to oč tu běží.

ViNiL
26. 09. 1999
Dát tip
Slávku, neštvi mě a nech takovejchhle blbostí!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru