Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pět kilometrů krychlových lásky

16. 04. 2001
3
0
907
Autor
Folino

To bude zas BISHAK řvát. Psal jsem to pro sebe kolem 16 let a ne pro něj letos.

Chvějí se zvuky zvonícího lesa, co se tříští o Slunce na hladině vodní Ta hra, co od pradávna se do kamenů se tesá se rozehrála za houpání děravých korábů Lehký úsměv. Letmý pohled. Letní nálada. Mlaskání ryb do bubínků křičí. Lechtání pádel o břicho rybníka probudilo Poseidona na dovolené Však nebylo na obloze jediného mráčku k jeho pomoci Našich rodičů potomci si přáli být úplně někde jinde, jindy a jinak. Proč? Čím se to stalo? Ohněm na široké vodní hladině Vypálenými sirkami, co se nikdy neutopí. Nevím. Snad příště nám zazpívají zvonky jinak Těch pět kilometrů krychlových lásky se snažím sehnat Avšak ani pod pultem a ani příští týden mám se stále ptát Běhám a sháním po kouskách slepuji Láska je totiž nedostatkové zboží.
Pája
17. 04. 2001
Dát tip
letní!!!!!*

Wopi
16. 04. 2001
Dát tip
Super. tip

rs232
16. 04. 2001
Dát tip
Tak tohle mě fakt oslovuje Tip

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru