Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Čistota

13. 04. 2001
1
0
485
Autor
smarty

Toužím po čistotě své,mnou dávno zapomněné.Nalézám vodu, co znají jen vyvolení, ten moc přináší krásu i opojení.Přesto že nadosah tu sytost mám, nemůžu se přemoct, a najít tu správnou cestu, až tam. Z jedné cesty táhne neúspěch, trpký jak hořké víno, jak mi hlásá dech. Druhá cesta se stane radostná, ať ukáže mi ruka pomocná, na kterou cestu vydat se mám. Další aspekty:síla, pevná vůle, a tak trochu štěstí, vždycky mě ta síla přelstí, neumím sní zacházet. Obrátí se proti mě a žádá mé oběti, znám ten pocit, jen kolem proletí, a neodoláš a zároveň obětuješ. Zakázané ovoce i síla pomalé smrti. Zítra vstanu a ukončím tu špínu, která ve mě řádí, je podlá a zlá, a mě jenom svádí.Den odeden, zas a znova, zítra už přestanou platit tato slova. Doufám, a proklínám minulej věk, kdy nebyla jsem schopna vzít ten jedinej lék. a to je ta čistota ...
Aurora
13. 04. 2001
Dát tip
Moc se mi to líbí. Občas mam podobný pocity.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru