Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

stigma

25. 12. 2006
0
8
985
Autor
grimer

krvavý orgán tisne sa

slovami von na svet

 

krvavý orgán započuješ

spoznáš ho hneď

 

nepomôže zaplátať ho

útechou a grimasy

 

krvavý orgán patrí

medzi sklamané masy

 

krvavá láska škerí

na nás zuby

 

sťa muchotrávky

krvavé huby


8 názorů

...pac potom to posbi ako odflaknuto... ...predpokladam ze ked to napises tak to mas za pat minut hotove..maximalne..a mozno sa uz viacej k tomu nevracias...atd..

grimer
27. 12. 2006
Dát tip
preco by si to mohol dovolit len genius? to je pekna hovadina :-) pana beka, ty si nejaky mudrlant, pocuvaj...skoda reci :-)

..hm..to co popisujes ty...si moze dovolit len genius..a to ty nie si.. ...potom to samozrejme posbi odflaknute..narychlo zbuchane... ...samo prichadza vela veci.vsakze?.. ...neprisposboj sa..tvoja vec...

grimer
26. 12. 2006
Dát tip
neviem, ako pises ty...ale ja pisem tak, ze mi to proste v momente napadne...nerozmyslam nad tym, aby som silou mocou nieco napisal...pride to samo a ako to prichadza, tak to pisem...a nemenim to potom, neprisposobujem jazyku, ktory teraz "fici", len aby som bol silou-mocou moderny...

...ano je to subjektivny pohlad...aky iny by to mal byt..usmev... ...pre mna maju skor parodicky vyznam... ...v tomto pripade mi to prislo ze si chcel posbit basnickejsie...ale v konecnom dosledku to vypalilo inak... ..a nejak cela ta poetika mi pride vyvetrana...

physis
26. 12. 2006
Dát tip
jo krev ta je všude že

grimer
26. 12. 2006
Dát tip
preco by sme mali pisat ako vsetci? zato, ze jazyk siel inde? a co s tym? toto su vyrazy mozno archaicke, ale preco ich nepouzivat? a ak ich niekto pouzije, uz je to zle? myslim si, ze je to subjektivny pohlad...

..povedal by som ze taka neuspesna snaha o poeticno... ..trosku smiesne dnes posbi vytahovat slova ako hoc sta...atd... ...jazyk myslim siel trochu inde...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru