Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Poslední zvonění

30. 12. 2006
1
0
353
Autor
Myšelle

When your baby leaves you all alone and nobody calls you on a phone... ...don´t you feel like crying?

Francesco:
Bylo mi šestnáct. Říkal, že mě bude navždy milovat a v mých osmnácti si mě vezme. Myslel to vážně. Pak najednou zmizel. Po čtrnácti dnech mi napsal e-mail - byl v New Yorku kvůli práci...
Za půl roku mi poslal přání k narozeninám a já ho poslala do prdele. Na moje následné prosebné maily nikdy neodpověděl. Dnes ráno mi došlo, jak byl perfektní...
Ležela jsem sama v posteli a přemýšlela, jestli bude lepší b(l)ýt na Silvestra doma před televizí a tiše si poplakat nebo se opít s bezďákama v parku; protože všichni, kteří mě kdy milovali, si našli zábavnější společnost.  Isabelle bude roznášet talíře. Mám na ni vztek a ani jí to nemůžu říct. Je to poslední, co mi...
CINK CINK
1 nová zpráva
"Merry Christmas from me and my girlfriend. Francesco"
Kap kap...
...na klávesnici se tvoří malé červené skvrny...................................

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru