Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Co mám dělat?

30. 12. 2006
2
13
1891
Autor
Jendula

Už si s ní vážně nevím rady.

Snažím se, snažím se jak umím, ale tobě není nic po chuti. zase se hněváš, snad na mě? To zloby v tobě vzedmutí, nechápu, jen hloupě čumím. Provdedl jsem něco snad? Vždyť jsem na tebe hodný A alkohol piju v míře menší než malé. A tenhle dům můj téměř rodný, bude i tvůj, budeš-li si to přát. A peněz máš ode mne dost kdykoli jen potřebuješ. A zlou náladu vždy nechávám před prahem. Tak proč i ty ji tam nevyzuješ? A máš právě na mě zlost? Jsi hněvná a zlá bez důvodu a pálí tě dobré bydlo snad? Tak už mě netrap, protože také nevydržím vše. Mám tě vážně velmi rád - přes okamžiky do rozchodu.

13 názorů

dicentra
22. 01. 2007
Dát tip
když jsem si to četla předtím, tak mě to tak nějak víc chytlo s tím rázným koncem, i když to mohlo být řečeno jen jako "silácké gesto" ..ale tohle se tam taky hodí :)

Pokiiita
22. 01. 2007
Dát tip
smutný a krásný!!!

Jendula
21. 01. 2007
Dát tip
Ale p z z r t l k k d p.

Jendula
21. 01. 2007
Dát tip
To mně taky, ale požár byl uhašen. Možná, až se opět rozhoří, bude poslední verš vzkřšen.

Jendula
21. 01. 2007
Dát tip
Ne ne, spíše o chlapci a rakovině. musím dát AVI kritikům na změnu posledního verše - měl bych.

avox
21. 01. 2007
Dát tip
asi je to dobře, nemám ráda vulgární projevy, i takto působí silně, nějak tam v pozadí tuším pohádku o rybáři a zlaté rybce...

Jendula
21. 01. 2007
Dát tip
A to ani nevíš, jak původně zněl konec. Byl mnohem "vulgárnější", bohužel.

avox
21. 01. 2007
Dát tip
prý je na tom vždy hůř ten, který má rád víc...*

já se sem vracím ... má to logiku i pointu i vtip, jenom se k tomu závěru chovám stále trochu puritánsky a odcházím beze slova, ať si o mně někdo neřekne, že jsem sprosťačka, že jo?!?! ale fakt je, že se mi líbí tak jo *

dicentra
31. 12. 2006
Dát tip
"tak už mě netrap, protože také nevydržím vše" to je velká pravda! ;-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru