Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

O nás I.

30. 12. 2006
5
15
2219
Autor
StvN

O mně I. O ní I. O tobě I. Vo jámi I.

Nepřemýšlíme, poslední dobou vůbec ne. Píšeme – a nic. Rozhodně víme, že tohle není umění, naopak, je to umění a proto píšeme, i když není čas. Kdysi nám jeden člověk poradil – nepište. To jsme nezvládli. Místo toho jsme psali. Psali jsme Velikonocích, o Mikuláši, ale úplně nejraději jsme psali o Vánocích – a rovnou do svých milých deníčků. O kostech v krcích a jiných poraněních, která dojímají, ó ano, poranění dojímají, zatímco Silvestr – ten už nikoho nedojme. Naši kamarádi pořádají oslavy a někdy nás pozvou, ale my si říkáme, co tam vlastně budeme dělat? Další den se akorát probudíme s bolestmi hlavy, zad a údů. A pak si říkáme. Co jsme tam vlastně celou dobu dělali?

15 názorů

Cookie
13. 02. 2007
Dát tip
šmarja panno nejvíc ze všeho mě tady dojaly ty komentáře

Plopez
04. 01. 2007
Dát tip
hm, takovýdle věci mě taky občas napadaj.

Kluci, vy jste ale vellmi neposlušná čeládka! Fuj! Nebo aspoň fujíček, tohle se přeci Velličenstvu nedělá, zlobivci bekaní!

Vyčistit zuby, vysmrkat a spát!

StvN
30. 12. 2006
Dát tip
Alespoň den by to tu být mohlo. Jinak vtip postrádá vtip. Samozřejmě to pak půjde do sběru.

StvN
30. 12. 2006
Dát tip
Upraven prolog.

ale takto mozes domrtva rozoberat vsetko...

Norsko
30. 12. 2006
Dát tip
že to nechceš vědět? dyť to nikdy nechtěl nikdo vědět ...

pozorovatel
30. 12. 2006
Dát tip
nene, na to ti neskočim.. je to chyták a já neodpovím!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru