Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

při jeho orgasmu

30. 12. 2006
0
24
2840
Autor
mich
pozoruju
jeho
obličej
při
jeho orgasmu
usmívá se
něco šeptá

24 názorů

mich
26. 01. 2007
Dát tip
..nene, to je báseň..jestli chceš, tak se o to i porvu..

pété
26. 01. 2007
Dát tip
ne, to neni baseň...zní to jako: šu..l mě a mě se to líbílo..

Ufounek
09. 01. 2007
Dát tip
vůbec, já raději ty předešlý kritiky nečtu až později, jsi mi něčím moc blízká ..

mich
09. 01. 2007
Dát tip
no jo, dan bárta, tak to se na mě už vykašli a běž poslouchat..:) a jsem ráda, že někdo konečně pochopil, že tohle nebyl ani smutnej, ani krotkej orgasmus...

Ufounek
09. 01. 2007
Dát tip
tak při tomhle se mi zatajil až dech, tak ráda se dívám do jeho očí plné rozkoše, chtění, zoufání ..zvláštní ...a navíc teď mi začíná hrát Dan Bárta ...

martinez
07. 01. 2007
Dát tip
tak krotkej orgasmus jsem snad u nikoho nezažila... to se nedivím že ho můžeš pozorovat nerušeně... promiň, je mi z tvých dílek smutno za tebe jako ženskou... orgasmus - a pokud možno oboustrannej - má být o radosti, třeba i řevu, ... tady ti dva nám předložení "souložníci" mě fakt rozesmutnili... :o(

mich
31. 12. 2006
Dát tip
ale možná taky ne...

Aled
31. 12. 2006
Dát tip
ale možno keby to bolo napisane trocha inak a vlastne téma mohla zostať, by to bolo fajn :-))))

mich
31. 12. 2006
Dát tip
to Aled: jako zatím nikoho..

Aled
31. 12. 2006
Dát tip
hmm, tak toto ma nedostalo ...

Ó
30. 12. 2006
Dát tip
...ale vždyť už píšeš...

mich
30. 12. 2006
Dát tip
naštěstí já jsem od přírody necita, takže tyhle věci se mě netýkají..:)

Ó
30. 12. 2006
Dát tip
...kdyby se mně potkalo tolik citu...napsal bych román, sbírku básní...nebo bych z toho zlbnul...

mich
30. 12. 2006
Dát tip
ať bereš to pozorování obličeje nebo předstírání orgasmu..mně nic někdy (velmi často, ne-li téměř pokaždý), nezbývá..myslím, že víš proč..

Ó
30. 12. 2006
Dát tip
...ne...v životě mě to nenapadlo...a z další basně...musím předstírat... o tom jsem často slyšel, ale Ty jsi na to snad ještě mladá...

mich
30. 12. 2006
Dát tip
nedokážeš pozorovat obličej ženy, která prožívá orgasmus?

Ó
30. 12. 2006
Dát tip
...ta diskuse je zajímavá...sdělení, že dokážeš pozorovat obličej někoho, ...., je pro mne zcela nová životní zkušenost...

mich
30. 12. 2006
Dát tip
já pod pojmem poesie vidím potřebu něco sdělit. a je mi jedno, jestli je to naservírovaný, nebo se to musí hledat. většinou lidi stejně nenajdou to správný. nerada ze sebe dělám básnířku, ráda servíruju. nehodlám si hrát na umělkyni, já jen píšu o svým životě. a tuhle mou "báseň" každej z nás zažil. o té každej ví. a to je pro mě víc než psát o něčem, co třeba vůbec není..

mich
30. 12. 2006
Dát tip
myslím poesii podle vás..co vlastně vy vidíte pod pojmem poesie..

mich
30. 12. 2006
Dát tip
děkuju za upřímnost..můžu se zeptat, co to je? ta poesie podle Trojana?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru