Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

skurve...........................nový...........

01. 01. 2007
3
10
1315

už je to tu a s ováciami..................

juchúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúú skurvený nový je tu. dúfam, že bude plný strát a bez nálezov ako ten minulýýýýýýýýýýýýýýýýýýýý.
pripíjam si s fernetíkom v zrkadle, aby môj pocit samoty nebol až taký okatý a predstieram si sama sebe spoločnosť. vôbec nie vítanúúúúúúúú!!!!!!!!!!!!!!!!! mesto dalo asi pol milióna na trápne záblesky, ktoré nie je vidieť, lebo je hmla ako riť. tak im treba.
kráčam si mestom a ignorujem tento trápny sviatok a nechápem prečo ho všetci oslavujú. aj tak ten, čo príde bude ešte viac na hovno.....
ale tak mi treba!!!!!!!!!!!!!!!!!!!sama si môžem za dnešok, lebo som mamonárska sviňa!!!!!!!!a čo???????????? mám fpičke......................
fernet mi došiel a to je prúser ako brno......................
tak šťastný nový moji milí najivnííííííííííííííííííííííííííí.........................................................................................................................................................
.............................................................................................................................................................................................................................................

10 názorů

wadna
04. 03. 2007
Dát tip
ja som zazila nieco podobne, ty sa mi pacis....do p....s nimi:)

no musim podotknut, ze polka mesiaca a teda aj noveho roka je fprdeli a este som nemala ani jeden debilden:))) tak ja ti budem verit evicko:)))) vsjo dobrô:))))

physis
01. 01. 2007
Dát tip
á sakra

spadla som z tátoša vraného a rozbila som si kolienko.....

physis
01. 01. 2007
Dát tip
těším se teda kdy dorazíš

uz som na ceste

physis
01. 01. 2007
Dát tip
jo přesně souhlas mám tu tequlilu gin došel jo a víno pivo tak přijď když tak

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru