Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nový klub - eSKa

03. 01. 2007
1
39
3763
tak a este nieco na diskusiu:

takze cielom tohto klubu je ako som nacrtol zdruzovat slovenskych pismakov a ich diela.
zaroven by bolo dobre nejakym sposbom zaktivizovat to tu.

navrhujem trebars mensiu sutaz. ktorej odmena bude pekne slovo, ktore zvysi autorove ego.
/bez obalu hovorim ze je to nieco na sposb styvnovej poviedky mesiaca skombinovany so systemom ocenovania nhl...usmev/

sutaz by sa mohla vyhlasovat kazdy mesiac.

slo by teda o autora/dielo mesiaca a zaroven o novacika mesiaca

/novacik je autor novy autor alebo neodhaleny alternick zaregistrovany v poslednom pol roku. s prvym dielom publikovanym v poslednych troch mesiacoch. a poslednym dielom v danom mesiaci./
co sa tyka jednotlivych kategorii:
tak

proza/poezia
je hadam kazdemu jasna. tento odkaz je staly diela by tam mali byt vyberane s citom.
atď. je kategoria kde budu zaradovane dielka mimo poezie a prozy

nova vlna tu sa budu zaradovat diela novacikov. tieto odkazy v klube budu docasne. a budu po mesiaci zmazane. niektore samozrejme presnute do stalych..usmev...

este poznamka k hlasovaniu ak nastane patova situacia tak mam posledne slovo ja ako majitel klubu. alebo niekto koho tym poverim. napr. obluda....usmev..

ale inak ma kazdy clen klubu jeden hlas.

dalsie navrhy na aktivity klubu som ochotny prijat. ak sa mi budu lubit.alebo ak ma prehlasuju clenovia klubu..usmev...

39 názorů

..vsimni si tu...uplne hore nad Aššurballit je take ciselko...to si natiahni..opis alebo zapamataj... ...potom pojdes do klubu eska...zmacknes administrace... ..a tam dolu sa uvidis take okienko..kde napises to pismo... ...potom uz len zvolis kategoriu a je to...

takze mesiac je uzatvoreny bol by som rad keby ste teda zahlasovali pravo hlasu ma kazdy clen klubu eSKa a hlasujeme za najlepsi sloevnsky prispevok mesiaca a slovenskeho novacika kazdy clen klubu ma pravo vybrat tri prispevky prvy dostane 3 body druhy 2 body a treti 1 bod ::::::::::::::::::::::::::::::: na konci sa to vsetko zrata a uverejni v jednom prispevku aby sme zbytocne nehadzali milion prispevkov koniec hlasovania bude v nedelu o pol noci dalsie navrhy alebo otazky?

Norsko 1
10. 01. 2007
Dát tip
h: my máme jiný klub "nevstanu, ležim ... odneste mě", konkurenční :-)

..ved novacik s autorom mesiaca sa nemusi vylucovat..to nikde nie je napisane... ...ale prave novacik je z novej vlny..usmev... ...a od zaciatku urcovat ci je dobry alebo zly...ci pise alenbo nepise dlho..by bolo komplikovane... ..a prakticky nemozne...

..ked vies ono je to strasne zlozite zistovat... ...a v samej pdosatte je tu ten novacik mesiaca...a diela z novej vlny...kt. v samej podstate...toto co hovoris zahrnaju...

lukas...ale ako pozeram planuje sa to vid.toto dielo... http://www.pismak.cz/index.php?data=read&id=227658 ...ak by nesiel odkaz...tak si naklikni vellu..teraz neviem kt. lebo ma dva rovnake nicky... ...no a tam skoro uplne dole...je odkaz..na zmeny chystane v suvislosti s bla bla bla...

..jaaaaj...tak to je zatial problem... ...kedysi to davalo..ale po prechode na novy pismak to zatial nefunguje..a neviem ci to bude este fungovat...

lukášj
05. 01. 2007
Dát tip
ale pozeral som aj do avíz - na dielka z klubu tam nebolo ani jedno

lukášj
05. 01. 2007
Dát tip
sem-tam

pakbtip...bohuzial by som to casovo sotva zvladol robit to v takom velkom rozsahu... ...nic vsak nebrani aby sa to rorobilo na cely server....mohlo by sa to robit co ja viem bsen mesiaca....alebo tak...

lukas...urcie dava..ale asi ti nie su len vysvietene...

lukášj
04. 01. 2007
Dát tip
prečo mi to nedáva avíza?

a bude se týkat i čechounů?

Fouckault
04. 01. 2007
Dát tip
aha, :-) tož držím palce!

focku...nastavil som si latku tak aby som to utiahol...tak trochu to chcem zdruzit aj kvoli casaku... ...cize je to prakticky dovod... ...ono je toho menej...usmev...

Fouckault
04. 01. 2007
Dát tip
dobré, dobré.. ale proč to někdo neudělá globálně.. nez národnostního filtru..! bůůůů ti slováci nám trhají Písmák!! :-)) proč se chcete segregovat i zde? :-)

styvn...no vsak uvidime..usmev...

lukas...trochu som to upravil...vzhladom na to..teda hlavne upravil to kto je novacik..slovakov je pomenej..takto by mohol byt vacsi ozptyl..a mozno aj moznost sledovat vyvoj jednotlivych autorov...

StvN
03. 01. 2007
Dát tip
To zní naozaj zaujímavě.

sidonia
03. 01. 2007
Dát tip
sakra... ten muj vtip se mi jednou vymsti:)))))

sid...nevidim v tom problem...ale budes pridavat a citat len sk diela..usmev..

sidonia
03. 01. 2007
Dát tip
muzu byt clenem?? sdruzuj si slovensky pismacky... ja chci sdruzovat slovenske pismaky! :))))

...tak navrh...ze by sa spravil zo sekcie nova vlna...docasny odkaz..kde by sa zdruzovali dielka vstekych novych sk pismakov... ...a kazdy mesiac by sa spravil vymaz... ..myslim ze ti autori by aspon vedeli na com su...atd...

ariela...daj si prihlasku a neprovokuj..ty by si stale len fajcila...

Ariela
03. 01. 2007
Dát tip
ja nemam diela, ale chcem byt clenka klubu...napriklad podpredsedkyna..alebo pokladnicka :) alebo PR manager :) p.s. moze s av klube fajcit? :)

lukas..ano...ale nepochopil som co tym myslis..konkretizuj..usmev..

..no o hokeji sa s cechmi nemienim bavit..ja radsej s rakusakmi alebo s juhoafrickou republikou..usmev... ...a inak samozrejme...ale len od jednotlivcov...ako mna a tak..usmev...

lukášj
03. 01. 2007
Dát tip
to som sa len pýtal - a s tým vlastným dielom to je samozrejmé

lukášj
03. 01. 2007
Dát tip
bodový systém?

...hm..jak myslis bodoy system?.. ..na konci mesiaca sa jednoducho spravi zhrnutie..a potom sa spravi iba zhodnotenie...clenovia vlastne budu tvorit porotu...

..ozaj neviem co vy na to..ale spravil by som take ne/pisane pravdilo..ze nikto tam nebude pridavat vlastne dielko...

lukášj
03. 01. 2007
Dát tip
bodový systém?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru