Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

večerní.

05. 01. 2007
2
10
1178
Autor
Natali_A

every sky is blue, but not for me and you. bri a ty jeho smutné ruce.

hladím

něžné košilky 

puntíkované sněhovými vločkami

 

a

 

radiátory, stehna

slunečnice,

indiány

borůvkové koupele.

 

mladí chlapci mladých rozbřesků

s posmutnělýma rukama.

vyvanuli

z našich předloktí.

 

zvonečky

a korálky na ňadrech

pořád věří na  štěstí.

 

jen stěny už zažily bohy vzrušení

ale

žloutnou pořád dál.

 


10 názorů

clovrdik
12. 09. 2008
Dát tip
hlavně poslední strofa je super :-)

Natali_A
27. 01. 2007
Dát tip
miluju ty věci co dodáváš za mé věci když nad nima přemýšlíš :o) moje milá děkuju.

zvonečky a korálky na ňadrech pořád věří na štěstí. jen stěny už zažily bohy vzrušení ale žloutnou pořád dál. (a ani plíseň jim nevadí... však co... niva se dá taky jíst...) Za poslední dvě sloky TIP obrovský, veliký, monumentální, grandiozní...atd atd.

Natali_A
26. 01. 2007
Dát tip
jo, aspoň někdo to pochopil.díky. a vůbec za to nestojím.......

Jules_Floyd
24. 01. 2007
Dát tip
pičo, domingo ty budeš asi profesionální krytik - analytik ... Natal: :o) vy ste se rozešli?

Natali_A
13. 01. 2007
Dát tip
:-) díky chlapci. možná někdy vytřískám něco lepšího, možná ne. šlo o ten smutný večer. o ten pocit. o nic víc. and thanks once more :) .

Natali_A
13. 01. 2007
Dát tip
:-) díky chlapci. možná někdy vytřískám něco lepšího, možná ne. šlo o ten smutný večer. o ten pocit. o nic víc. and thanks once more :) .

domin.go
08. 01. 2007
Dát tip
guy:měl sem na mysli hl.vyvanuli z našich předloktí...vyvanout značí pachový vjem,k těm chlapcům mi to přijde násilný,nevím jak by někdo mohl vanout z předloktí...dál zvonečky,korálky,ňadra,štěstí v jedný sloce...ťuťu ňuňu...naopak první polovina je dokonalá, natálka má úžasnej cit pro výběr správných slov (2.sloka)...já sem semka přišel už tak počtvrtý a pocit pořád stejnej...pěkný,ale jsem namlsanej:)

guy
08. 01. 2007
Dát tip
souhlasím s domin.go, že tvůj styl, ale nepřijde mi až s tak nezáživnými obraty .. ale to mám dlouhodobě vyzkoušený, že záleží na tom, v jakým rozpoložení a kdy člověk k čemu přijde a do jaké míry se vcítí .. přišel jsem sice ráno, ale cítím ji jako hezky večerně posmutnělou

domin.go
07. 01. 2007
Dát tip
jé jsem první:) je to,řekl bych,tvůj typickej styl,ze kterýho dokážeš vytřískat určitě víc...některý obraty mi přijdou docela na sílu a nezáživný,na druhou stranu je tam pár výbornejch momentů,ale máš tu i mnohem lepší...jo...kdybys to nebyla ty tak si tipnu,ale protože vím co umíš tak si ještě počkám:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru