Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Black is the color

06. 01. 2007
4
16
2711
Autor
Syd Barret

RIP

šesť bodka jeden dvetisíc sedem
šesťdesiatjeden

To by bol deň
keby si len
bol pri nás
still alive

šesť bodka jeden štyridsaťšesť
kedy je dávno?
kedy je dnes?

16 názorů

Syd Barret
12. 01. 2007
Dát tip
mořský konýk: to by som bol zvedavý čo dačo vieš... :) sektári odpúšťajú.... :)

pretože my morské koníky čítame aj po slovensky a o Sydovi dačo vieme, nemala som až taký problém to dešifrovať... také jednoduché dielko... milé... fanúšikovské :oD ospravedlňujem sa za svoju slovenčinu! prepáčte a ečte raz prepáčte, sektári :o)

palino8
09. 01. 2007
Dát tip
zaujímavo podané

zujímavý nápad a veľmi sa mi páči tvoj zmysel pre humor (viz nasledujúca debata) * a avi (Pali, mrkni si aj ten rozhovor;) )

Syd Barret
07. 01. 2007
Dát tip
Pol litra krvi, trochu kriku, ani ma to nebolelo... a ako pekne mečalo... Jáj, skoro som zabudol, čo sa týka toho porozumenia, také základné veci neovládate? :) Ono je to taká spomienka, a nechcel som z toho urobiť nejakú Petöfiho zorničku, či ako sa tá súťaž volá...

Honzyk
07. 01. 2007
Dát tip
...no, textu by asi mel jeden moct porozumet i bez nasledujicich vyswetlivek, zejo...

Syd Barret
07. 01. 2007
Dát tip
Čo, aká sekta? Ja ti dám takú sektu... no ale teraz nemám čas, musím ísť obetovať kozľa bohovi dažďa...

sue
07. 01. 2007
Dát tip
Slovakia is the color. Proč mi vždycky přijdete jako sekta? ps: nejsem nacionalistka

Syd Barret
07. 01. 2007
Dát tip
áno, začiatkom júla

Syd Barret
07. 01. 2007
Dát tip
Akože si mimo? (Niekedy neviem toto skratkovité vyjadrovanie dešifrovať...) No, včera, na troch kráľov bolo 61. výročie narodenia Rogera Keitha - známeho ako Syd Barrett.

aha, vyrocie... tak beriem spat:) popocuvaj si King Crimson:)

Syd Barret
07. 01. 2007
Dát tip
To bola rýchlosť ako si pribehol :)... Nemohol som nereagovať na toto výročie... Fanatik? njéééé... :) (priznám sa ti, ešte som nepočul žiadnu jeho pieseň zo sólovej kariéry, aj ked robim čo môžem aby som to zmenil...)

az mam pocit, ze si trochu... jak sa hovori takym zazratym fanusikom?:) jaj fanaticky:))) ale nic v zlom dielko je fajne... davam tipa

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru