Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

utíkavá

27. 09. 1999
0
0
1680
Autor
slavek

lezeš na vysoký strom, lezeš jen tak bez cíle. Stále pár metrů zbývá, vítr strom ohne, ty lezeš dál. Stoupáš k vrcholům. Stoupáš vzhůru až k nebi. Nehledáš cestu k zemi. Nehledáš propast pod sebou, nechceš ji vidět. Síly dojdou pod vrcholem. Síly, blázna, člověka. život protek mezi prsty, život utek někam pryč. I ty chtěl bys utéct.
slavek
02. 10. 1999
Dát tip
děkuji
Vám všem. Moc.

Bibša
01. 10. 1999
Dát tip
Merle - MÁM ČAS !!! Na Slávka vždycky !!! A navíc přičuchnout si k horolezectví, lanám, skobám byl vždycky můj tajný sen( čas - občas mi se sice zaběhne, ale jinak ho jako jeho pán držím pevně v rukou)

Merle
29. 09. 1999
Dát tip
Doporučuju silný ruce, a silnýho ducha, pak strom stane se jen veselým rozptýlením. Ale to Bibša-lano bych taky rozhodně nezavrhoval. Bibšo, máš čas...? :-))

Saša
28. 09. 1999
Dát tip
Pokud nespokojen stále jsi
pokud chceš stále něco víc
držím ti palce a říkám jdi
do výšin, dole není nic

Pokud ti někdy pod vrcholem
dojdou snad síly jíti dál
nenech se srazit dolů bolem
zase bys na začátku stál

Pevně se zuby nehty drž tam
tak lehké padnout na dno nebývá
vážně tam nikdy nebudeš sám
jsi tak jako my blázen bláznivá

kačka
28. 09. 1999
Dát tip
Utéct není kam, život je jak daň - zaplatit ji musíš, ale podíváš se na zem aspoň jednou shora a třeba si ji zamiluješ.

slavek
28. 09. 1999
Dát tip
zamiluji natolik, že dostanu chuť ji políbit. Nastává pád z výšky.
Ale i ten pád je nádherný. Až do dopadu.

Bibša
27. 09. 1999
Dát tip
... stále polezu výš a výš, lépe než chodit kolem ohromného širokého kmene stromu a nikdy nepoznat závrať z výšky ... jen doporučuji záchranné lano a jištění zespodu ... navrhuji se, kdyby se nikdo jiný nenašel...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru