Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jak chutná láska koním

17. 04. 2001
6
0
1602
Autor
Stínovlas

Něžně ji vítal ržáním, omámen známou vůní, laskal celou jazykem a k jejím uším šeptal píseň o milování. Dech hluboký měl tón, zuby hřívu pocuchal, rozum zastřený stínem, vášní napjat každý sval. Jak plynul klisně čas, rozvil se jara květ. Za jedenáct měsíců po hřebci ryzákovi hříbě uzřelo svět.
lubi
16. 10. 2001
Dát tip
prvá sloha - krása *

Albireo
17. 04. 2001
Dát tip
Vlásko, krása a tip. **

Wopi
17. 04. 2001
Dát tip
taky jeden *

Bacil
17. 04. 2001
Dát tip
Forma **---, obsah *****, celkově těsně podtipová.

Mamlakat
17. 04. 2001
Dát tip
ach jo... Bacile, už zas? Už zase soutěžíme........? ach jo... nepočítám... miluju*!

Bacil
17. 04. 2001
Dát tip
Mamlakat, nepočítám, nesoutěžím... snažím se hodnotit. Mně se prostě obsah líbí, forma míň, a vysvětluju, proč tomu nedám tip = chci tím říct, že považuju tuhle věcičku za o něco horší než ty, kterým tip dám. Co je na tom špatného nebo nenormálního? Když hodnotím jablko, proč bych si nemohl pomoci tím, že řeknu, že podle mého názoru je méně voňavé než jiné jablko? Taky radši miluju než počítám. :-)

Mamlakat
17. 04. 2001
Dát tip
Bacile, no, vidíš, tak nepočítej....!!!!!!! :)))))

Wopi
17. 04. 2001
Dát tip
Oba máte část pravdy, obsah opravdu převyšuje formu, ale tip jsem dal už kvůli novému tématu - tip ne jako hodnocení, ale tip jako tip: pojďte si přečíst zase něco z jiného soudku.

Mamlakat
17. 04. 2001
Dát tip
Wopi, jestli můžu, tak dnešní MIMO! dost dobré! :)))

Naso
17. 04. 2001
Dát tip
ja sám za seba - Stínovlas už viackrát nalákal svojimi titulkami. Aj teraz! Opäť raz motív koňa, ale je to - ako som už povedal motív silný a pútavý. Pekný nežný príbeh zo sveta tých, čo síce nehovoria, ale ináč cítia to isté čo my!

Astalavista
17. 04. 2001
Dát tip
Místy to sice zaskřípe, ale jak už napsal Wopi, je to nové a obsahově zajímavé. *

Cavalera
17. 04. 2001
Dát tip
první sloka fajn .. druhá je horší .. hlavně předposlední řádek tam moc nesedí ... ale i tak si jednoho malýho tipa dáme:-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru