Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Redakční fórum - doporučení autoři

13. 01. 2007
0
120
885
Autor
Armand

přístup k tomuto fóru mají: Alojs, Armand, Aššurballit, Craerassy, domin.go, exorcista, Josef Musil, jt, LaMouette, martinez, Milly, Narvah, Nicollette, Notreal, oleandr, Petula, Pisces, Print, rebecca13, salomesr, sapro, sidonia, silence, Tom, Vaud, Vella, Zlý_wětry_vod_řeky,



Je víc než chvályhodné, pokud se redaktor, který hodně čte a orientuje se na Písmákovi, podělí se svým novým objevem s ostatními. Jak jsem už psal dříve, jedním z úkolů Písmáka a také jeho redakce, je zviditelňovat zajímavé autory. K tomu, aby vaše doporučení nezapadla ve všeobecné diskusi redakčního fóra, je určeno tohle fórum.

 

Všem kteří se dělí o své objevy a názory chci poděkovat, a to i jako čtenář! Jste pro mě očima Písmáka a i díky vám nepřicházím o to co je tady pozoruhodné. Bylo by skvělé, aby vaše doporučení byla pravidelně zveřejňována i v chystaném časopise!

 

Prosím, aby se diskuse tady omezila na doporučení a polemiku o autorech.




Pro rychlejší orientaci a přehlednost:

 

Obecné redakční fórum

http://www.pismak.cz/index.php?data=read&id=229025&akce=readavi&avi=682897

 

Redakční fórum – noví redaktoři

http://www.pismak.cz/index.php?data=read&id=229994

Toto diskusní fórum slouží pro diskuse o přijímání nových členů do redakce (či naopak).

 


 


120 názorů

jt
17. 09. 2007
Dát tip
doporučuju nick vlastovka. a zapadnutou don't_worry

sid: ja vim...

sidonia
17. 09. 2007
Dát tip
wetry embryo je eileen:)

Josef Musil
15. 09. 2007
Dát tip
Přátelé, doporučuji autora Jezuitu. (Teď ale zrovna nevím, jestli se píše s velkým nebo malým "j"; no, vy už si ho určitě najdete.) Podívejte se na jeho tvorbu a také na způsob jeho komunikace s ostatními. Jsem pro něj všemi deseti.

doporučuji emphatetic_embryo a abyss

sidonia
21. 08. 2007
Dát tip
jo no, dapler je.. dost dobrej

LaMouette
21. 08. 2007
Dát tip
a ja bych doporucila daplera.. pac ma secki dilka.. tak nak.. mots pjekny..:-)

Josef Musil
08. 08. 2007
Dát tip
Doporučuju autora Jagaru, cokoliv od něj a především jeho báseň Zališákované (u něj jsem napsal kritiku jeho tvorby).

hai_mal
06. 08. 2007
Dát tip
sid - Absurd se mi líbil moc, pak se změnil na Automobil a nevím, už je to pro mě nějak jiné to jeho psaní, takové o dost syrovější...Zvláštní, že s výměnou nicku může někdo začít psát tak jinak...

sidonia
06. 08. 2007
Dát tip
hai_mal baže absurda pamatuju:) jinak doporucuj.. nejde o kantitu, ale o kvalitu:)

hai_mal
06. 08. 2007
Dát tip
Aha, dobře, v tom případě sem ještě časem někoho přidám:) Děkuju

Armand
06. 08. 2007
Dát tip
hail_mal: není tu nic jako požadavek na počet doporučených autorů - čteš-li někoho kdo stojí za zmínku a doporučení, pak tohle je správné místo, kde to nechat vědět .-) To je celé. :)

hai_mal
05. 08. 2007
Dát tip
sid - Automobil je druhý nick Absurda , pamatuješ na něho ? Absurd psával moc dobře

silence
05. 08. 2007
Dát tip
zatim Majkl65 :)

hai_mal
05. 08. 2007
Dát tip
Já bych rozhodně doporučila Jackie Decker - píše hodně zajímavé a zvláštní povídky (např. Prach hvězd ze včerejška a jiné), potom Lakejja - rovněž povídkářka (má tu rozepsanou kapitolovku 13.Anděl), z básníků je dost slibný talent milovanka - je jí jenom 15 let, hned za první dvě díla dostala Výběr, ale holce to malinko stouplo do hlavy...no tak jsem ji trochu zchladila:), dále mě zaujal stenos... Kolik že to máme doporučit autorů ? :)) hezký večer přeju všem:)

Pisces
04. 08. 2007
Dát tip
děkuju děkuju :))) tak tejden neni taková doba, to mě omlouvá :)) měj se!

sidonia
04. 08. 2007
Dát tip
tak tejden.. mozna tak at se zmeny darej k tvy spkojenosti:)

Pisces
04. 08. 2007
Dát tip
hey, to neni vtipný :))) mám teď spoustu práce, předělávám byt, chodim vydělávat kešule a čeká mě nástup na vejšku, takže žádnej zimní spánek, leč tvrdá práce v terénu :))) tož, jak dlouho máš tu čest být paní vedoucí? :¨)

sidonia
04. 08. 2007
Dát tip
ooooo.. pisces se nam po zimnim spanku probudila.. v srpnu, hmm. to je dobry skore:) sem te dlouho nevidela:)

Pisces
04. 08. 2007
Dát tip
Hele, sid je šéfová?? To jsou mi věci, kdy se to stalo? :))) Gratulace k povýšení! & k nicku Automobil - znám a přijde mi dobrej

sidonia
04. 08. 2007
Dát tip
kdo nezna, at koukne.. kdo zna, omluva za upozorneni doporucuju mrknout na nick Automobil surrealisticky obrazy, uzasny spojeni slov, postupna gradace a zavery, kery kdyz nerozsekaj, tak aspon posoupnou mysleni na chvili... (muzu to zas udelat modry?? me se to desne libiiiii....:)))))))

Notreal
22. 07. 2007
Dát tip
pro mě stále nepřekonaní : Abyss a tanaki

Milly
22. 07. 2007
Dát tip
Jo, a který z nich se Ti teda líbí? :-)

Milly
22. 07. 2007
Dát tip
Notreal: a co Ti brání doporučit nějakýho svýho oblíbence? ;-)

Notreal
22. 07. 2007
Dát tip
tak nevim, ale vetsina tech autorů mi připadne děsně nudná :/ tak 95% asi mam moc vyhraněné chuťe :)

sidonia
21. 07. 2007
Dát tip
to taky melo! jinej umysl sem nemela!:) caj

Milly
20. 07. 2007
Dát tip
Ne, to je dobrý, sid, spíš mě to pobavilo.... :-) Že jo....! :-))

sidonia
20. 07. 2007
Dát tip
jestli to vyznelo nejak spatne, sorry nemyslela sem to tak koukal asem na nej, pise fajn

Milly
20. 07. 2007
Dát tip
Sidi, musim tu vypočátávat, kolik se v mý hlavě střídá chlapů, jaký místo kdo zaujímá- a jak často?? :-)) Hele, myslim, že tohle fórum je o něčem jiným... :-) A Chaos píše faktyže zajímavě a originálně... Však se přesvědč sama... ;-)

sidonia
20. 07. 2007
Dát tip
tak jinak.. mas v hlave Chaos, co?:)))

Milly
20. 07. 2007
Dát tip
Sidi, už dlouho, už dlouho .-))... a jestli máme s Chaosem něco společnýho, pak tohle.. ;-) A že je moc fajn pak taky..., že jo... :o)

sidonia
20. 07. 2007
Dát tip
milly... mas v hlave chaos, co:))))))) domingo.. na jesterju kouknu

Milly
20. 07. 2007
Dát tip
Já doporučuju autora Rabb- píše podle mě dost dobrý povídky-a vůbec všechno- má takovej zajímavej styl myšlení a vidění světa...

Milly
20. 07. 2007
Dát tip
domin.go, já to tušila, o kom tu právě píšeš.... :-)

domin.go
20. 07. 2007
Dát tip
hele co takhle jesterka_ jednak ji znám a je to pohodová holka,ale hlavně píše moc dobře a bude se ještě,myslim,posouvat a příde mi že tady nemá takovou publicitu co by si zasloužila:)

Milly
18. 07. 2007
Dát tip
Chaos taky.... :-) dobře, zkusím........ se soustředit

salomesr
18. 07. 2007
Dát tip
tie zlozitejsie si treba viackrat precitat, maju svoje caro :)

Milly
18. 07. 2007
Dát tip
Tom: tkadlece jsem tu už doporučovala. :-) Jo, ten se mi dost líbí....

Milly
18. 07. 2007
Dát tip
salomesr: no, já bych ho- Slováka- asi nečetla...-páč bych se bála, že neporozumím- ale když už jsem ho potkala osobně...- je moc fajn :-), tak jsem koukla na texty a ty jednodušší mi fakt sednou. :o) Už je doporučuju, kde mě napadne....

salomesr
18. 07. 2007
Dát tip
milly, super, ze sa ti paci - ma fakt "zvlastnoatmosferickoobrazne" texty :)

Milly
18. 07. 2007
Dát tip
Jo, CrawlingChaose taky doporučuju- tak předevčírem jsem ho tu "objevila"....- fakt- líbí se mi dost, jak píše- obrazy............... :-)

salomesr
18. 07. 2007
Dát tip
Assur!!!! si naj! ale fakt ma sem dotiahol (za ruky za nohy) a rozposielal na mna aviza a tak pat usmevov :)))))

jt
18. 07. 2007
Dát tip
měl jsem odtud nějaký avi, tak jen aby se neřeklo - mi se moc líbí, jak píše jesterka_, tak kdybyste měli chvilku, určo na ní mrkněte .. :-)

...ale ja som bez tak naj...pac som jeho...ba tusim ze aj salome na pismak dotiahol z ineho serveru...teda asi som mal na tom zasluhu...si myslim neskromne.... ...a to je len zlomok... ...a zabijem sa ze som taka osobnost?..usmev...

martinez
13. 07. 2007
Dát tip
jo, ty máš dobrej vkus :o)

salomesr
13. 07. 2007
Dát tip
ja, martinez :)

martinez
13. 07. 2007
Dát tip
já teda bych zatím doporučila autora uran 235 - on už ho tu možná někdo napsal... ale aspoň nezapadne :o)

Tom
07. 07. 2007
Dát tip
http://www.pismak.cz/index.php?data=read&id=216815 Tkadlec - opravdu dobre, nevybourene, zavidenihodna fantazie

martinez
06. 07. 2007
Dát tip
aha - tak to sem písmáka přecenila - já myslela že zobrazuje poslední výběry aby se daly jako nějak doplnit právě do zlatýho výběru dík, Ašš

..mozno su z minuleho mesiaca....tento vyber je iba za tento mesiac...usmev...

martinez
06. 07. 2007
Dát tip
dotaz: dala sem dnes asi dva výběry a ve výběru redakce je nevidím - čím to? víme to?

...alebo niekto iny...skratka avi..usmev...

...trebars riso...

Armand
05. 07. 2007
Dát tip
Mně přijde Anetté jako jedna z nejlepších básnířek současného Písmáka. Sleduji už delší dobu a vřele doporučuji! Pokud tu občas diskutuju s lidma, že není komu tu dávat výběry.. resp. zlaté výběry, tak myslím, že Anetté je jedna z kandidátek.

oleandr
05. 07. 2007
Dát tip
doporučil bych hai_mal

Armand
03. 07. 2007
Dát tip
salomesr: v menu: aréna - výběr redakce a díky za doporučení! :)

salomesr
03. 07. 2007
Dát tip
odporucam 1. CrawlingChaos - imaginativne, silne obrazne, poeticky zahmlene texty 2. HV - "vypisany" autor, publikuje aj v lit. casopisoch 3. ...stanca... pre mna zaujimava zenska lyrika (mam rada tiez: uran235, černá lovkyně, pštros) zatial tolko... pls... najdem niekde zoznam dielok, ktorym ste dali v poslednych dnoch vyber? dikes

Zuzulinka
20. 05. 2007
Dát tip
další objev...který je tady opomíjen a sice nick dada...myslím, že má nádherné věci

Milly
20. 05. 2007
Dát tip
Zuzulinko, díky za upozornění na domin.ga- moc mě dostává.. :-)

LaMouette
14. 05. 2007
Dát tip
nejni zac precik..:-)) pocetl sis?..:-))

Armand
13. 05. 2007
Dát tip
Díky LaMou... :)

LaMouette
06. 05. 2007
Dát tip
a ja dneska objevila Méhari.. mots pjekny.

oleandr
03. 04. 2007
Dát tip
já bych doporučil Sarrah, zatím

SENIOR
02. 04. 2007
Dát tip
když už to tady je, tak podle máho kvalitního názoru je zrejmě relativně potenciál u autora lin_sien_2. jedno dílko (ropoložení) dokonce za 1, což jakoby mluví doufám za vše. jeho tvorba zdá se neobsahuje ani četbuztěžujicí balast a servisuje jen tu více či méne dobré poetyčné podstatno.

Craerassy
28. 03. 2007
Dát tip
Natasha_ a ramia...stojí za přečtení:-)

Milly
17. 02. 2007
Dát tip
doporučuju perličky, které tu jsou k nalezení od autorky Ticha_duse

LaMouette
16. 02. 2007
Dát tip
Wemi.. se mi tak nak neska zalibila.. treba se bude libit i Vam..:-)

Armand
15. 02. 2007
Dát tip
dobrý nápad Printe... zmíním se Velle .-)

Print
15. 02. 2007
Dát tip
Tohle jsem už dal na Redakční fórum. Ale tam se řeší všechno možné. Třeba to tady nezapadne a přečtu si názory pro a proti:-) A ještě něco: vím, že je tu zavedeno redakční fórum doporučovaní autoři, ale v zájmu rychlé informovanosti by nebylo možné, aby redaktoři v avízech měli přednadstavenu kolonku "redakce"? Pokud mě něco zaujme, musel bych pracně dopisovat jména redaktorů v avízech. Takhle bych jedním kliknutím informoval avízem všechny redaktory, aby se na dílo, které mě zaujalo, podívali. Hm?

Milly
13. 02. 2007
Dát tip
Doporučuju autora satannáš- umí nádherně rýmovat...

Milly
10. 02. 2007
Dát tip
doporučuji autora radium - básně plné nádherných obrazů.....

Milly
10. 02. 2007
Dát tip
doporučuju autorku Amicta_sole- moc se mi líbí její díla... za jedno měla i 66 tipů.., ale to nejnovější je z roku 2003, tak to už asi nikdo nečte..

Zuzulinka
09. 02. 2007
Dát tip
já teda doporučuji autora domin.go..na to jak je mladej, je dobrej...myslím, že dost

Milly
09. 02. 2007
Dát tip
moc se mi líbí povídka Ledový tanec od autora Davida Zbírala. Víc toho tady nepublikoval, až na jednu básničku.. doporučuju autora oleandr dále doporučuji autora povídek Vitex a autorku povídek Lakrov

Milly
09. 02. 2007
Dát tip
moc se mi líbí povídka Ledový tanec od autora Davida Zbírala. Víc toho tady nepublikoval, až na jednu básničku.. doporučuju autora oleandr dále doporučuji autora povídek Vitex a autorku povídek Lakrov

colchicum ..ale neviem ako sa robi odkaz..usmev...

LaMouette
03. 02. 2007
Dát tip
no.. a pokud ma negdo rad zasejc tu poeeezyji.. tak mi se ted libil jeden novej... Štěp si tu rika..cili tak mno..:-)

LaMouette
02. 02. 2007
Dát tip
pokud ma negdo rad povidky.. tak doporucuju autora Ikkju :-)

Narvah
01. 02. 2007
Dát tip
ale třeba by se k tomu mohl gaucho vyjádřit..

Narvah
01. 02. 2007
Dát tip
gaucho: 20 napsaných kritik.. ale proč ne..

Armand
31. 01. 2007
Dát tip
Honzyk doporučuje autora gaucho ps> Honzyku, piš svá doporučení sem prosím, ať se to neztratí v obecném fóru

SENIOR
25. 01. 2007
Dát tip
hanavka je opět objev teda jakoby.. ješte několik takových "objevů" a nebude mnou na ně chozeno. Opravdový objev se jeste neobjevil, tak zbytecně sem psána každá nesmÿslnost jen aby něco jako. Lépe bude stihnout místo toho napsat nepisům víc kritik.. jakoby.

LaMouette
17. 01. 2007
Dát tip
Zuzu.. hih.. tak to mame stejny problem.. paaac ja dycky prectu.. nadchnu se.. a meno wokamzite zapomenu.. le tedy.. us sem si i tri pro jistotu zapsala kamsi na nakej papirek.. no.. tak snat ho nikam nezasoupnu :-)

Zuzulinka
17. 01. 2007
Dát tip
Printe, to je moc dobrý nápad, osobně mi tady chybí někteří autoři, kteří v posledním roce a půl vymizeli a nebo publikují jen velmi málo a sporadicky. Co se týče nových autorů, občas mě někdo zaujme, polepším se a budu se snažit zapamatovat si nicky:-)

Armand
16. 01. 2007
Dát tip
Print: to je určitě super nápad, taky tady vím o nádherných věcech co by si zasloužily slávu. navrhuji název "Archivní Písmák" aby se to jemnovalo jako víno a dali bychom tomu ročníky! :)) Ale PROSÍM! pište sem jen doporučení na nové autory. Pro tyhle nápady a různá technická vylepšení buď můžu udělat ještě jedno moderované fórum nebo to pišme do obecného redaktorského fóra! Děkuju.

LaMouette
16. 01. 2007
Dát tip
ale ne vsichni.. ja mam treba mots rada Falku.. akurat tady vidim daleko jinsi problem.. tyhle starsi basnicky.. bo aspon jejich format.. se nejak proste pokazil.. prevodem na novej servr.. treba jeji uzasna basnicka.. Modli se se mnou.. se v tyhle podobe skorem neda cist.. a je to desne velka skoda..

SENIOR
16. 01. 2007
Dát tip
Print - Považuji to za jakoby plodový nápad, nicméně nevím jestliby se v útrobách servru (samozřejmě krom pár starších děl třeba dejme tomu od Rowenny, potom také samozřejmě nějaký Voloďa a možná ještě něco) dala vyšťárat tak objemující kvalita, proněvadž dílka jakoby jednak stárnou na duchu a navícero většinu prudce kvalitní poezie již autorovití posmazávali načež sami sebe též.

Print
16. 01. 2007
Dát tip
Archivalyje se mi moc líbí:-) Prosakuje z toho to Valium:-)) Dík*

LaMouette
16. 01. 2007
Dát tip
bo treba.. "Vystourano z archivu".. :-)) a nebo.. "Archivalyje"... prelozeno.. Archivalie :-)) bo "prehistoricke objevy"..bo cokolif ze ano..:-))

LaMouette
16. 01. 2007
Dát tip
Print.. dobre dobre.. nehadam se.. pac me to neba..:-)) a jisteze to neberu jako holedbani.. anobrz jako konstatovani..:-)) a ten napad z archivem se mi libi cim dal tim vits..:-) a klidne bych dala netso jako.. "Perlicky z archivu".. at si to prebere kdo chce a jak chce..:-))

Print
16. 01. 2007
Dát tip
LaMouette:-)) No, jsem tu zhruba od roku 1998, nebo tak nějak. A bylo nás tehdy tady cca asi 10 autorů... Zhruba tři z nás, stařešinů, tu ještě sporadicky publikují. Takže si dovoluju tvrdit, že "historii" Písmáka znám velmi dobře:-) Tím se neholedbám, to bych byl směšný, ale ptala ses, tak odpovídám:-)

Print
16. 01. 2007
Dát tip
S tím, co zmizelo by se snad dalo něco dělat - teda na úrovni správce. Jinak ještě dodatek k tomu mému návrhu: rozhodně by se to mělo jmenovat střízlivě, už i "zlatý" výběr je pro dost lidí červenej hadr a natožpak "diamantovanej":-) Ne, musela by to být střízlivá rubrika, něco jako Z archivu Písmáka. Nebo tak nějak. Tím se pole výběru podstatně a bezpečně rozšíří bez nebezpečí hádek, proč zrovna tohle dílko, proč ne tohle atd.

Craerassy
15. 01. 2007
Dát tip
souhlasím s Printem...a Mou má pravdu...moje oblíbená dílka se taky smázla, tak asi bude jen dobře občas něco "starého" připomenout

LaMouette
15. 01. 2007
Dát tip
Printe.. co to je nejdyl..?.. ;-))) ale jo.. myslim, ze je to zajimava myslenka.. vytahnout starsi dilka.. ja sem pro. Jen me mrzi.. ze vsechna moje oplipena dilka se mi prechodem na novou verzi smazla.. a ze jich tam par "demantu" bylo mno.. ale tak neva.. :-) cili ano.. sem pro..:-)

Print
15. 01. 2007
Dát tip
Pomoc k vzácným "archeologický dílům" by měla být schopnost, zařadit "starého" autora mezi Zlatý výběr. Tak tomu bylo i na P1. Prostě čtyři a více výběrů by vytáhl autora z roku 2001 - třeba. Pokud ne, pak by měla být na hlavní stránce nebo někde jinde rubrika "Z démantů Písmáka" (ten název je jen pracovní. Za rubriku bych nesl odpovědnost já, páč jsem tady nejdýl a mám nejvíc načteno:-) Ostatní redaktoři by mi mohli posílat svoje návrhy třeba sem. Měsíční periodicita by se mohla ustálit na pět opusů za měsíc. Aby to tady nebylo zase přeplácáno vykopávkami:-) Tak dávám k diskuzi:-)

Craerassy
14. 01. 2007
Dát tip
Nicollette...v pohodě, už tam zaběhli a uspokojili...teda doufám:-)))

LaMouette
14. 01. 2007
Dát tip
Gentlemana sem take cetla.. a ten kluk ma urco netso do sebe.. i dyz se mi bezvyhradne libily jen dve basnicky.. ono to jeste asik prijde.. cili ano ano.. ctete..:-)

Nicollette
14. 01. 2007
Dát tip
mylenka je hádavá žena, tam já nejdu :))

Craerassy
13. 01. 2007
Dát tip
díky:-))

Craerassy
13. 01. 2007
Dát tip
já spíš poprosím o pomoc...kritizovala jsem dílo autorky mylenka...ráda polemizuje, potřebuje "fundovaného" redaktora a já se necítím na to, abych se s ní hádala o věci, která je podle mě ukřičená..dílo Nechci...může se tam někdo podívat?

Armand
13. 01. 2007
Dát tip
Nicollette doporučuje: Amigos úžasný povídky z vojenskýho prostředí, bitvy a tak, ale perfektně napsaný a ten člověk to dal do dílny takže reakce od písmáků žádná, mrkněte se někdo prosím… Yurnero krátká próza marigold_ana dunaj doporučuje: pibi LaMouette doporučuje: Sarlota.Alli hanavka Alexei_Wroncki doporučuje: Gentleman v rubikové kostce

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru