Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seLáska zkamenělá
Výběr: Print
13. 01. 2007
45
82
5168
Autor
akšile
Držím a nevydržímláska zkameněládržím a nevydržímjsem tak osaměládržím a nevydržímpak až do dospělaNa lásku zkamenělouzkamením jak blázenzkamením z lásky kouzelna lásku osamělouDržím a nevydržímláska zkameněládržím a nevydržímjsem tak osaměládržím a nevydržímpak až do dospělaLáska zkameněláta se léčit nedájak to nedodržíte, vás prosímtak se ukončímDržím a nevydržímláska zkameněládržím a nevydržímjsem tak osaměládržím a nevydržímpak až do dospělaLáska zkameněládrží jako slovo se dopovídáláskou zkamenělájá už nemůžu býtDržím a nevydržímláska zkameněládržím a nevydržímjsem tak osaměládržím a nevydržímpak až do dospělaNa lásku zkameněloumou se odpovídáneuvidím protože se neumírána lásku zkamenělouDržím a nedodržímlásku zkameněloulásku zkameněloulásku zkamenělou…
82 názorů
Eliško Tvoje písně jsou tak strašně krásný, že jsem se při prvním čtení jejich textů (i se všemi kritikami) rozplakal a zkameněl tak, že jsem neměl slov a zapomněl i na tipy. Tak teď jdu číst podruhé a ty tipy Ti právem patří, stejně jako pochvala Tvojí nádherné namince, že Tvoje písně zapsala. Určitě potěší i Tebe, až budeš třeba za tři roky docela velká holčička, která už bude umět číst (a kdo ví, třeba i psát) celé knihy, když si budeš moci připomenout svoje písničky, na které by se jinak zaponělo. :-) *
Eliško Tvoje písně jsou tak strašně krásný, že jsem se při prvním čtení jejich textů (i se všemi kritikami) rozplakal a zkameněl tak, že jsem neměl slov a zapomněl i na tipy. Tak teď jdu číst podruhé a ty tipy Ti právem patří, stejně jako pochvala Tvojí nádherné namince, že Tvoje písně zapsala. Určitě potěší i Tebe, až budeš třeba za tři roky docela velká holčička, která už bude umět číst (a kdo ví, třeba i psát) celé knihy, když si budeš moci připomenout písničky, na které by se jinak zaponělo. :-) *
ChemicalPoet
29. 11. 2007
sem to napsala v eliščiným okně, ale snad si mě pochopil teda - jako kdo je kdo :o)
písala som to ja - ona spievala... :o)
to eště psát moc neuměla... stoupla si že nám udělá vystoupení a spustila a já psala jak o život - fakt je to její - já to jen pak přepsala s tím že to co mlela několikrát sem dala opakovaně jako refrén :o)
ChemicalPoet
29. 11. 2007
lišky ani lišáci
koblížky nevrací - jako maminka to možu zodpovědně prohlásit - akšile už spí, ale zítra s ní tvou říkanku přečtu :o)
...eliška je liška...snědla mi koblížka...byl tak krásný...kulatý...asi mi ho nevrátí..
Hannah See
28. 08. 2007Hannah See
28. 08. 2007Marcela.K.
19. 07. 2007
no určitě krásnější a možná aj lepší jak maminka - já takhle veršovala až v pubertě :o)
Tyo, takova sikovna holcina!!!!! :o) Ja nadmiru jasne, kde se talent vzal :)
gratuluji, sikulka:) T
náhodou - já proti SENIORovi nemám vcelku nic ;o)
akšile už spí - zítra jí všechno vyřídím
no bez znalosti situace by to člověk mohl lehce odsoudit a zařadit mezi další banální dílka... přestože je to dílko velice půvabné (no ale já su krapet nekritická v tomhle ohledu :o)
megahit - sudička... s tím nejpříhodnějším jménem díky :o)
ten mikrofon promyslím...
heh, dobré :o)
navrhuji koupit elišce k narozeninám mikrofon k PC-bude záznam zvuku a mamince to ušetří nervy se zapisováním...
a fanklub si ji bude moci poslechnout :o) *
Najmladšia
05. 03. 2007Usmáty_autor
16. 02. 2007Usmáty_autor
15. 02. 2007
eliška všem fanouškům děkuje a slibuje brzy další hit...
a tohle kdybyste ji slyšeli zpívat... znělo by vám to v hlavě hezky dlouho :o))
líbí se mi tahle písnička a doufám, že poběží brzo v rádiích :) dávám tipa *
Když sem to slyšel poprvé málem sem padl na zadekl telefon, ústa jsem měl jak vrata otevřená, museli mi je přijít zavřít . Eliško jo !
Sestří, nezačínáš mít z té geniality strach :-)))?
Tip a pozdrav Elišce!
aleš-novák
16. 01. 2007
jen fajn, pobočníku?! já tu byla u jejího vystoupení zcela unesena... no ale já su nekritická matka, že jo... :o))
každopádně jí tvou kritiku přečtu, až přijde z družiny... :o)
Umprdentální_Kandelábrdelismus
14. 01. 2007Umprdentální_Kandelábrdelismus
14. 01. 2007
možná budeš trošku poznamenanej tím jak si z lidí utahuješ ty...
já bych z toho nic neměla kdybych kecala... eliška to se slovama umí už odmalička... asi ve dvou a půl mi už opravovala chyby a smála se mým přeřeknutím... když neznala to správný slovo, logicky si ho odvodila (třeba opěradlo bylo opřítko) - vytvářela logické minulé tvary (eliško, obejdi tu kaluž - obejdla jsem ji , maminko!)
věř si čemu chceš... hlavně teda rozhodně nenaleť šestiletý holce :o)
Jendula: Tomu příliš nevěřím. Je jasné že tak bych raději nehodnotil, protože tvar "do dospěla" není jakoby zrovna šestiletý a nehodlám potenciálne naletet.
jsem omylem přísahala pod nickem svý dcerky... jelikož tu nezvládá operovat sama komplikuje se tímto moje písmácká situace, omlouvám se... ale přísahala fakt martinez!
Tak jo. Věřím, protože tahle země prostě geniální lidičky potřebuje. Pokud nebudou, zbývají už jen blaničtí rytíři, ale já je nedávno viděl. Takovým obludám bych osud své země do rukou nesvěřil. Dávám tip.
Jendulo: přísahám: na mou duši na psí uši na kočicí svědomí... a holej pupek! :o))
a kdybyste ju to slyšeli zpívat... k nohám byste jí padali a prach v jejích šlépějích líbali...
jo, Grafo, zpívala dne s i několik mondolských písní, ale ty jsem zachytit nedokázala... ale ještě bude druhá... myslím že opět vynikající :o)
Jendulo: martinez nelže!
No, jestli tohle vymyslela šestiletá slečna a martinez mi to tu odpřísáhne, tak bych snad eventuálně mohl sklopit ouška a ten tip dát. Co?
Obyčejný_chlap1
13. 01. 2007
Jo a stím kolem, to jsem myslel jinou básničku, co zde byla zveřejněna dřív.Vzniknul zmatek.
Jendulo, máš pravdu - šestiletá holka to nepsala - eště neumí všechny písmenka... zpívala mi to tu a já to zuřivě zapisovala... nebyla k zastavení a já málem nestíhala... mám tu na návštěvě kamarádku a obě jsme hleděly jak puci! přísahám na holý pupek!
já jen asi na dvou místek přehodila pak dvě slova vzájemně...
SENIORe, martinez má pravdu, ty zvíře :-)))!
Ale tohle určitě nepsala šestiletá holka - na to ti neskočím, ať jsi kdo jsi.
Ta často opakovaná sloka je skutečně často opakovaná.
Tip nedám, zatím si to toto dílko nezaslouží.
SENIORe - autorce je 6 let a 5 měsíců... nechtěl bys svou 5 přehodnotit? četla jsem tu horší věci od mnohem starších autorů... :o)
(a bezzubým, prosím - ypsilon je zde na místě...)
Eliško, jakožto tvůj bratr jsem na tebe velmi pyšný a pokud budeš takto pokračovat dál, tak se nám rodí nová básnická hvězda! :o)