Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seLáska na tabáku
Výběr: Print
14. 01. 2007
37
53
4667
Autor
akšile
Na nebi toužím stát
a nikam nespěchat
a neuvidíš láskou mou
nebeskouA potoužíš že nevěra
je vstávací den do školy
to neuvidíš fantazii svou
nespěchášNeuvidíš že se stančíš
a uvidíš že mi stačíš
já na oblacích ležím se svou láskou
nevěrnouNeuvidíš jak se zpívá
a neuvidíš lásku svou
na tabáku
53 názorů
Ahoj lvíííííííííííííčko Eliško ... teda koukám jako puk, tohle je parádní báseń i kdyby ji psala dospělačka ... smekám, Noe z podstolu.
Povedla se ndherně :o) prolog se hodí a slovo stančila přesně vystihuje, jak jsi v prologu vysvětlila. Někdy je básničkách třeba najít nové slovo, pokud lépe vystihuje, co běžné slovo neumí. Dokonce nemusíme vždycky rozumět, co chce které slovo říci. Já třeba kupříkladu vůbec nechápu, proč je láska na tabáku a ne houbách. Často se však stává, že to dokonale pochopíme až za řadu let. Na básničkách je asi nejzajímavější, že vědí co my ne. *
....akšilé....akšilé...kousají mě bacilé...proto zpívám falešně...vem mě sebou na třešně.../anebo na švestky/...
Lucifer`s Angel
03. 09. 2007Hannah See
28. 08. 2007Hannah See
28. 08. 2007
ti děkuju za akšili, ujo :o)
je na prázdninách u babičky do pondělka :o)
no víš - ale ona tak nepíše že by chtěla - ona jen spustí a mele co ju napadne - není v tom úmysl...
ale snad to přijde a tohle přirozený tvoření ju taky neopustí :o)
Tip..
A Teda... :-) Tak co já dělala v jejím věku,... to jsem... si hrála s jedním klukem, který se mnou o dva roky později chtěl chodit.. chi.. no a já ještě ani v těch devíti letech nevěděla, co to vůbec nějaký chození je..
Ale mám nevlatní sestřičku, stejně starou... A... chápu.. ale ta básnička...
nepochopitělně hezká.. opravdu,půjdeli to tak dál, tak všechny velké básnííííky strčí do kapsy..chi.. že zdravím :-) tip
Marcela.K.
19. 07. 2007
já bych ti to teto ráda vysvětlila, ale já často sama nevím co to zpívám... :o)
Myslím, že Písmak sa dopracoval k svojmu vlastnému slniečku :-)) Na písmackom nebíčku žiaríš a svojimi slovami nás hreješ, Eliško.
Mohla by si mi prosím ťa pošuškať, čo známená nevidieť svoju lásku na tabáku?
A za básničku ti posielám veľký úsmev a po´dakovanie. Pribalila by som aj lízanku ak by to šlo :-)
Najmladšia
05. 03. 2007
Jasně pusinko, básnická licence, vím co to je :-)) a už netrpělivě čekám na novou písničku, těším se!
teto, u nás doma se nekouří... ale básníci jsou básníci... píšou co se jim honí v hlavě... počkej na moji novou písničku - maminka ji zrovna přepisuje :o)
Usmáty_autor
16. 02. 2007
všechny dílka tu jsou přece moje... mamka je jen zapsala za mne protože já to ještě neumím... :o)
Usmáty_autor
15. 02. 2007aleš-novák
16. 01. 2007
tobě ta eliščina poetika je docela blízká, že Jezu? ;o)
že děkujeme :o)
Citelně zde chybí prostor pro dorost."Děti dospělým", nebo takovýho něco :-) t
dušan: má dcera se mnou své texty i lásky odmítá hlouběji rozebírat... cituju: "taxem se zabouchla a jen si tak z lásky zpívám..." - vysvětlila mi sloveso "stančit se", ale při dalších dotazech už jen kroutila očima a vzdychala nade mnou... fakt netuším - a s ní to nerozebereš bo eště neumí psát všechny písmenka... zůstaň si klidně v balíku a nelam si hlavu... pochop jak umíš či chceš...
:o))
Ty slovíčka sedí , na dětech je krásné , že si nekomplikují život a když něco neznají , tak si prostě vymyslí svoje . T
Umprdentální_Kandelábrdelismus
14. 01. 2007
to je hustýýý...:o))
líbilo by se mi to i od vyzrálého protřelého písmáka...a od elišky o to víc! :o)