Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

tricolora

13. 01. 2007
22
60
5655

 

můj smutek je oranžový
jako svetr ve kterým jsem se s tebou prvně milovala
 
má bolest je zelená
svítí dodaleka a slzy nedávkuje kapátkem
 
černá je má naděje...

60 názorů

synáček
15. 01. 2009
Dát tip
Ano, je to tak...ale je třeba léčit rány a bolest vymetat...(jenomže to už asi taky víš, viď..)

děkuju - já to vím... nebo tuším a nemyslím si že bych nemohla dál... jen sou rány co se těžko hojí... a někerý se nezahojí... (četla sem o nich aj u tebe) a kdyby přece jen někdy ano, sou po nich děsný jizvy - to si nestěžuju, to jen konstatuju - já si smutním v básničkách a pak netruchlím "naoko tam venku"... :o)

synáček
15. 01. 2009
Dát tip
mk: Jestli Ti to, koníčku, pomůže, tak jsem nosíval možná i smutnější trikolory a myslel jsem si, že už dál nemohu, že to už prostě nejde… Teprve o mnoho let později jsem (vždy!) zjistil, že vlastně to, co se mi „tehdy stalo“, bylo tím nejlepším východiskem… Doslova tragické následky se naopak jevily v těch alternativách, na kterých jsem já tak vehementně lpěl… Jakoby mě jakási neviditelná ruka (proti mé vůli) vedla naprosto bezpečně těmi nejnebezpečnějšími z cest….

zas tak dávno to není... je to pořád... ale nebulím furt :o) díky

synáček
15. 01. 2009
Dát tip
Bylas krásně barevně smtutná...už je to dávno, takže pevně věřím, že dnes nosíš už trikoloru mnohem veselejší... *

A.H.
10. 03. 2008
Dát tip
:)))))

rozkaz - dostrachováno... :o)

A.H.
10. 03. 2008
Dát tip
nestrachuj se,poslala :)

no děkuju jak statečně ses mi do toho pustil - tě musím upozornit, že netvořím poezii ale zapisuju si svý po/city a píšu dopisy - tu nejsou verše cílem... jen jaksi vedlejším produktem :o) a nevím včil jistě esi sem ti poslala avi u tý předchozí...

A.H.
10. 03. 2008
Dát tip
první verš povedený, druhý je.... no když se zamyslím nad tím kapátkem... není to nejhorší. Ale první chválím

mi vybíráš samý u kerých bych se červenala :o) jo, u týdle mi mohli posluchači udržet pozornost :o)

se mi tu dnes všude zjevujou nováčci u mne... jako noví čtenáři u mne :o) díky, snová vílo :o)

to je užasny..

to je užasny..

Marcela.K.
18. 07. 2007
Dát tip
už vím :-) dík

koník se objevil když i bylo moc smutno... je to můj smutnící nick :o)

Marcela.K.
18. 07. 2007
Dát tip
no o tom nepochybuji...ale právě, že mi to vychází tak, jak jsem napsala...trošku bolíš, víš ...

já vím proč jsem svý naději dala černou barvu...

Marcela.K.
18. 07. 2007
Dát tip
moje velká zkušenost je modrožlutá... nikdy bych nevěřila, že tyhle dvě barvy... žlutá mi moc nesluší...si myslím a přesto jsem si ji zamilovala dřív, než jsem tušila... jo i barvy mají svůj význam...myslela jsem, že se mi třeba zprotiví...kvůli té zkušenosti :-) a ono ne... a teď mi došlo, že máme modrožlutou ložnici...vůbec jsem to nevnímala...žlutě vymalováno a modrý koberec a šedomodrostarorůžové manželské postele... tak asi proto...ty dvě barvy u sebe miluju :-)...a naděje... má milá...černá naděje už přestává nadějí být ...tak jen tolik má přednáška :-))*

no jasně - bude mi ctí být vklubena :o)

díky Smíšku - shodou okolností tvý kritiky bývaj to první co ráno čtu a to poslední co čtu před spaním... tak díky, je to milý... dobrou noc a klidný spaní... :o)

Smíšek:-)
30. 03. 2007
Dát tip
barevné odstíny emocí.. nejsou jen černé.. ale někdy mi stíny připomínají.. ..přesto jsem mořský koníku -byl básní potěšen...* Sm.

No mam takový divný oči šedo- zeleno -modrý.Podle toho jaké je světlo. V případě potřeby svetr přebarvim:)

máš zelený oči? esi jo, vyměň svetr! :o)

No nestresuj! Před týdnem jsem si koupila oranžový svetr...snad nebudu mít stejně barevný osud..:)

nebylo to ironicky... a s vyjádřením pocitů souhlasím - dobrou :o)

to je ale moc dobrá kritika... s takovou autor ví na čem je... a může být i rád... když se neurazí :o)) dík za návštěvu... a že si začala zrovna tady?

zelená je...zeleno-žltá (viac dožlta) a to kvapátko je tiež divný obraz... ale 1. a posledná myšlienka sú krásne...

fakt sem to odeslal jen jednou :O...

no právě ty barvy... oranžová zelená a černá, celé je to jakési posratě vyumělkované.. a nebo je to, kurva, tak složitý, že tomu, fakt, nerozumím :)

no právě ty barvy... oranžová zelená a černá, celé je to jakési posratě vyumělkované.. a nebo je to, kurva, tak složitý, že tomu, fakt, nerozumím :)

no právě ty barvy... oranžová zelená a černá, celé je to jakési posratě vyumělkované.. a nebo je to, kurva, tak složitý, že tomu, fakt, nerozumím :)

opravdu? hele, a co konkrétně ti přijde "posraté" na tý mý trocolóře? ;o)?

celé je to jakési posraté

pivnik
28. 01. 2007
Dát tip
:) neboj, kvalitka se mi libi.. :)

díky, pivníčku - už to vypadalo že tenhle siroteček zůstane jednomístnej (co do tipů ;o)

pivnik
28. 01. 2007
Dát tip
hmm.... *

zaujalo*

mám... a mám ho moc ráda... odjakživa... miluju oranžovou... :o)

rainman
17. 01. 2007
Dát tip
a máš ho ještě ? teda jako ten svetr ?

domin.go
14. 01. 2007
Dát tip
učil sem se kdysi,ale už sem většinu zapomněl...ale sebe umím:)

i obyčejnej domingo je prostě neděle... tak už to chodí... a umíš? :o)

domin.go
14. 01. 2007
Dát tip
já nejsem žádná neděle:) já sem obyčejný domingo:) a nemusí každej umět španělsky

attarko - zkus si vybrat... žádná z existujících vlajeknení ta moje... :o( neděle: neříkám :o) Printovi i Háberovi dík! každýmu jeden osobní :o)

Háber
14. 01. 2007
Dát tip
pekná

Print
14. 01. 2007
Dát tip
:-)*

domin.go
14. 01. 2007
Dát tip
a ještě řekni že ti to vadí:)

no jednou se to tak nějak s tím svetrem semlelo... chvíli jsem ho na sobě měla... pak už ne... :o) díky! ale omlouvat tipem ses nemusel... ;o)

domin.go
14. 01. 2007
Dát tip
sry přišel sem z hospody teďka...a tipnu si,je to pěkný:)

domin.go
14. 01. 2007
Dát tip
ty máš na sobě svetr když se s někým miluješ?:D

viz aspik... ať to vypadá jak chce, su to pořád já :o) díky

Ó
13. 01. 2007
Dát tip
...to je parádní kousek...tedy jako báseň...abych se zase nesplet...ačkoliv tady....jsi malířka nebo fotografuješ?..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru