Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

kukuxumuxu folklor

14. 01. 2007
5
0
1538
Autor
Najmladšia
-No nazdar, nastali nejaké zmeny.....

    takto sa začal telefonát, vďaka ktorému sa zistilo, že všetci účastníci skúšky z biológie sa učia zo zlej knihy. Takže tých 95 strán odborných drístov, čiže asi 27dkg vedomostí je mi na nič. Ale na druhej strane prídem do obchodu a
             -Dobrý deň. Prosím si dietnu salámu a poprosím pri sagitálnom reze troška hrubšiu mierku...viete, idem robiť šalát.
                            potom kúpim 10 rožkov a aká paráda bude.


Čo s volným večerom. Je skúškové a ja nemám čo robiť. Nie je nad posedenie v miestnom dedinskom pohostinstve (väčšinou označované ako "ústredie").
Od doby starého Krta, ktorý sa tu ožral a nechal vonku kravu sa toho veľa nezmenilo.
Pri pulte vytrínka s futbalovými pohármi zo  ´64.- kedy nebol dobrý rok, ale v  ´71.  sme vyhrali okresné kolo dorastencov, ďalej druhé miesto v požiarnickej súťaži a ocapkaná gravírovaná váza plná usušených múch svedčí o motorickej zdatnosti stolných tenistov, ktorí si našli čas aj počas krušných chvíľ štátneho prevratu a úspešne reprezentovali.
Len tak ďalej chlapci!
Za ľudové ceny si tu môžete dať čokoľvek. Všetko je hnusné.
Starosta (a neodmysliteľná šušťáková suprava na ňom) sa nikdy nepovyšoval nad prostý ľud - je rovnako opitý ako oni a vždy pripravený poskytnúť svoje šoférske "ebilitís".
Pri varenom víne s Michalou sme preberali chlapcov, chlapcov a ich dievčatá, chlapcov bez chlapcov a s rovnakým názorom ako sme začínali túto debatu sme ju aj ukončili (- milujem pubertálne debaty :-).
Obohraté CD Nohavicu a cigaretový dym prispievali k atmosfére polnočného vysielania STV2.
Všetko dobré sa raz musí skončiť aj tento večer, ale na druhej strane, aj zajtra je deň.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru