Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zlyhal som

14. 01. 2007
3
9
1871
Autor
Aeternitas
Vylieva...
...vylieva sa zo mňa energia,
nevládzem, celý svet mi na pleciach
sedí a farby sa pred očami hýria.
Padám...
...padám tvárou k rodnej zemi.
duša opúšťa mi telo,
V prázdnote a tme ležím naveky...
Vezmite...
....vezmite môj smútok popolavý
a darujte ho vetru,
nech vynesie ho kamsi nad hory,
niekde...
...niekde, kde zrodil sa svet praveký.
Sedím v kúte a počúvam tichý krik...
Výkriky padajúceho zimné snehu,
sedím...
...a pozorujem západ slnka,
slnko, ktoré krotí stádo divých pieh.
Nikto neviem ako beží čas, ale ja viem...
Dozrieva...
...dozrieva ako víno v dubových sudoch.
Zlyhal som, a tak opúšťam tento svet,
to čo som tak miloval,
to...
...to kde som bol tak šťastný,
opúšťam tých nevinných,
čo topia sa vo vine,
tých...
...tých čo mi verili a teraz vedia,
že stavili na zlého koňa,
opúšťam všetko to, čo mi bolo cudzie,
dokonca...
...dokonca aj seba samého strácam.
Sedím v kúte a čakám na nemé víťazstvo prehry,
sedím v kúte a čakám iba na teba, smrť moja.

9 názorů

Aeternitas
10. 02. 2008
Dát tip
ďakujem :) to áno máš pravdu, možno by som to mal trošku preriediť a porozdeľovať :)

martinez
10. 02. 2008
Dát tip
tady mi ani tak nevadí že je to osobní výlev, páč to se někdy musí... ale ta "rodná" zem - cokoli jinýho - mokrá pustá měkká tvrdá... pár míst se mi tam ale líbí jen se mi to díky úpravě těžko čte... to písmo sem taky jednou myslím použila ale přijde mi divný... a je tam moc velkých písmen na mne a málo místa k nadechnutí... a du na další :o)

Aeternitas
03. 02. 2008
Dát tip
vieš, to ešte bolo také blúdne obdobie, obdobie hľadania vlastnej osoby...strata blízkeho, sklamanie v živote...atď...ale už som z toho von ;)

ach nie...celé sa mi to omylom zmazalo... takže znova...;) sedí a farby sa pred očami hýria. tento tvar nie je príliš sťastný...radšej, farby sa mi pred očami menia... farby SA nehýria, farbami niečo hýri...je to chybne postavená veta... nech vynesie ho kamsi nad hory, niekde... ...niekde, kde zrodil sa svet praveký. si si istý, že tu chceš tie 2 zmeny slovosledu? (ho vynesie, sa zrodil) ...a pozorujem západ slnka, slnko, ktoré krotí stádo divých pieh. nádherný obraz, naozaj... Zlyhal som, a tak opúšťam tento svet, to čo som tak miloval, odtiaľto to naberá spád patetickosti...a nebolo to potrebné... možno by stačili len posledné 2 verše, tie sú zase dobré...alebo to nejako inak prepojiť...nie začať ľutovať sám seba... celkovo som dosť zmätená...krásne obrazy popretkávané tajomnosťou a takou divou prírodou...a vzápätí je to zabité sebaľútosťou a tak... fakt neviem;)

zana_zana
16. 01. 2007
Dát tip
je to dusevny abort,skus sa zamerat na formu

avox
14. 01. 2007
Dát tip
život není jenom vítězství, i prohry k němu patří... kolik myslíš, že bys musel mít životů, kdybys po každé prohře umíral?

lukášj
14. 01. 2007
Dát tip
taký stredoškolský časopis

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru