Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sloboda sa pohráva s krídlami

14. 01. 2007
0
2
1615
Autor
Aeternitas
Povedz mi svoje tajomstvo, daj mi čarovnú otázku,
chyť sa svojej šance a naskoč na božskú lásku,
nechaj v sebe prúdiť tóny, Boh bude vodca,
práve on sa ti postará o začiatok nového konca.
Vráť sa do minulej budúcnosti, choď za božou hláskou,
zataj dych, naplň telo vierou a prekry ho starou vráskou.
Spomínaj na milé chvíle, na zlaté časy, na to ako si žil,
pretože žiješ, žiješ znova, ale bližšie k slnku o pár míľ...
Teraz si tu v kruhu anjelov, si jedným z nich,
tak neváhaj roztvor krídla, zamlč svoj dych
a leť, nechaj slobodu pohrávať sa s krídlami...

2 názory

ale má to iskru...;))) preto som sa tak rozpísala (inak sry, že som tak dlho tu nebola, nestíhala som, alebo som nemala net,m alebo som mala horu avíz, ktoré bolo potreba vybaviť;) )

tu sa mi priam pýta Boh bude (z)vodca...ale úplne...hneď by to dostalo šibalskejší ráz;) Teraz si tu v kruhu anjelov, si jedným z nich, tak neváhaj roztvor krídla, zamlč svoj dych a leť, nechaj slobodu pohrávať sa s krídlami... toto by som v tom prípade úplne sekla...je to také príliš patetické... a ešte božou hláskou použiť tesne za Bohom, neviem...nie je to príjemné... ale šlo by to pekne poprerábať;)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru