Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Krize

28. 09. 1999
0
0
155
Autor

Poučení ze života

To jsem jednou přišel domů, a zůstal hledět jako v dutém stromu. Na stole lístek stál a slova v chvatu psaná četl jsem si, Z těch pár vět znělo jen jediné - trhni si! Ona utekla mi za jiným, a z krásné lásky zbyl jen dlouhý dým. Od té doby moje srdce chřadne ....
Peklinda
06. 01. 2000
Dát tip
Srdce chřadne, čas to zvládne.
Brzo příjde čas, kdy budeš šťastný zas.


Bibša
02. 10. 1999
Dát tip
Jestli byla ta láska opravdu krásná, tak Ti zůstalo hodně !!!Že nakonec nebyla ta pravá, buď jen rád, víš jak by to vypadalo za pár let?

Trochu se zalij octovou vodou, to pomáhá proti chřadnutí, zkus vyloudit, to, čemu se říká úsměv, a koukni na ty slečny okolo ... jsou krásné, a plné života a mají co rozdávat !!! Ber dokud dávají.

slavek
30. 09. 1999
Dát tip
merlíku, tahle definice se mi moc líbí.
Vlastně nelíbí. Je totiž pravdivá.

Merle
29. 09. 1999
Dát tip
Jak se z tohohle chceš poučit? V tomhle jsou dva druhy lidí: nepoučitelní, a blbí. Poučit se znamená vykašlat se na to, a to JE blbost.

Nalim
28. 09. 1999
Dát tip
Co na to rict? A SAKRA!
A takove ty trapne rady, vsak cas to zahoji, Pro jedno kviti slunce nesviti ... to je naprd, co? :-))
Clovece, ale stejne bude lip ... :-)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru